Przetargi.pl
Dostawa dwóch przenośnych aparatów USG, w tym jednego Cardio, dla Katedry Anatomii UJ CM w Krakowie.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    Św. Anny 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch przenośnych aparatów USG, w tym jednego Cardio, dla Katedry Anatomii UJ CM w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch przenośnych aparatów USG, w tym jednego Cardio, dla Katedry Anatomii UJ CM w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne oraz warunki, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy oraz parametry techniczne dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. 1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1.1 Dostawę do Katedry Anatomii UJ CM, ul. Kopernika 12, 31-034 Kraków, sala A2, II p. 1.1.2 Dostawa obejmuje opakowanie, transport urządzeń, wniesienie do wskazanego pomieszczenia, instalację i uruchomienie. 1.1.3 Przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia z zakresu obsługi urządzeń dla 3 pracowników, minimum 3 godziny zegarowe w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 1.1.4 Podpisanie protokołu dostawy. 1.1.5 Dostarczenie wraz z urządzeniami instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej. 1.1.6 Dostarczenie wraz z urządzeniami kart gwarancyjnych zgodnych z zapisami umowy w języku polskim w wersji papierowej. 1.1.7 Dostarczenie wraz ze sprzętem certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211) potwierdzające oznakowanie CE. 1.1.8 Udzielenie minimum 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu dostawy, z uwzględnieniem zapisów pkt. 13) SIWZ *warunek dodatkowo punktowany. 1.1.9 Zapewnienie świadczenia serwisu gwarancyjnego przez autoryzowany serwis producenta. 1.1.10 Czas reakcji serwisu polegającej na przyjęciu zgłoszenia o usterce/awarii przez pracownika serwisu - do 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki/awarii faksem lub e-mailem. 1.1.11 Czas naprawy nie może przekroczyć 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia usterki/awarii. W przypadku gdy termin się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnia zastępczego urządzenia o parametrach nie gorszych niż naprawiane. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. 1.1.12 W przypadku trzykrotnej naprawy tego samego elementu przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wymiany tegoż elementu na nowy. W przypadku gdy sumaryczny czas napraw przedmiotu umowy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu umowy na nowy na własny koszt. 1.1.13 W ramach udzielonej gwarancji, Wykonawca zgodnie ze złożoną ofertą wykona minimum jeden przegląd gwarancyjny zgodnie z wymogami producenta w każdym rozpoczętym roku gwarancji w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 1.2 Dostawa i montaż musi być zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 13:30 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego (faksem lub drogą mailową), co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem jej realizacji. 1.3 Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku. 1.4 Oferowany sprzęt musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211) 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 4. Termin wykonania zamówienia. 1) Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, z uwzględnieniem zapisów pkt. 13) SIWZ *warunek dodatkowo punktowany. 2) Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach