Przetargi.pl
Dostawa dwóch przelotowych myjni-dezynfektorów wraz z montażem, uruchomieniem i adaptacją pomieszczeń

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.wloclawek.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch przelotowych myjni-dezynfektorów wraz z montażem, uruchomieniem i adaptacją pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk przelotowej myjni-dezynfektora wraz z montażem, uruchomieniem i adaptacją pomieszczeń dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku. II. Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 20 dni od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XI SIWZ. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę 2 przelotowych myjni-dezynfektorów, zwanych dalej sprzętem, 2) adaptację pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) montaż i uruchomienie sprzętu w siedzibie Zamawiającego, 4) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, 5) dostarczenie instrukcji obsługi oraz dokumentacji technicznej sprzętu w języku polskim. 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego. 3. Zaoferowany sprzęt musi być wyrobem medycznym dopuszczonym do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876). 4. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. 5. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 6. Szkolenie dotyczące obsługi sprzętu przeprowadzone zostanie dla min. 8 osób będących personelem Zamawiającego. 7. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego i trwać będzie 3 dni. Terminem rozpoczęcia szkolenia jest dzień dostarczenia sprzętu. 8. Wynagrodzenie należne Wykonawcy za przeprowadzenie szkolenia zawiera się w cenie montażu, uruchomienia oraz adaptacji pomieszczeń i obejmuje wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem szkolenia. 9. Zestawienie minimalnych granicznych parametrów technicznych myjni-dezynfektora o pojemności min. 10 tac DIN: 1) Urządzenie fabrycznie nowe, nie używane, nie powystawowe zasilane i ogrzewane elektrycznie: Tak; 2) Minimalna pojemność komory - 10 tac narzędziowych o wymiarach zgodnych ze standardem DIN 1/1: Tak, podać liczbę; 3) Zasilanie elektryczne 400V, 50Hz moc nieprzekraczająca 10kW, zabezpieczenie elektryczne max. 16A: Tak; 4) Urządzenie posiadające potwierdzenie deklaracji CE w krajach UE (oznakowanie CE z czterocyfrową notyfikacją, jednostka wymieniona w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej): Tak; 5) Konstrukcja i działanie myjni zgodne z PN-EN 15883: Tak; 6) Maksymalne wymiary urządzenia: Szerokość- 65 cm, Głębokość- 70 cm: Tak, podać wymiary; 7) Sterowanie i kontrola pracy urządzenia za pomocą sterownika mikroprocesowego wyposażonego w drukarkę parametrów procesu po stronie rozładowczej. Sterownik urządzenia wyposażony w klawiaturę membranową lub ekran dotykowy, wyświetlacz może prezentować nie mniej niż 20 znaków graficznych: Tak; 8) Konstrukcja sterownika umożliwiająca połączenie sterownika myjni w jednolity system komputerowy do monitorowania procesów mycia dezynfekcji i sterylizacji oraz ewidencji i wyliczania kosztów obróbki narzędzi: Tak; 9) Procesy realizowane automatycznie bez potrzeby ingerencji ze strony użytkownika: Tak; 10) Myjnia przeznaczona do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, ortopedycznych, anestezjologicznych, laparoskopowych i kontenerów: Tak; 11) Konstrukcja urządzenia nie wymagająca stosowania specjalnych elementów montażowych lub konstrukcyjnych ( typu cokół, fundament): Tak; 12) Komora przelotowa dwudrzwiowa: Tak; 13) Przeszklone uchylne drzwi komory ( nie mniej niż75% powierzchni drzwi), po otwarciu tworzące wygodny stolik do załadunku i rozładunku komory: Tak; 14) Oświetlenie elektryczne wnętrza komory umożliwiające obserwację prawidłowości procesu mycia: Tak; 15) Powierzchnia czołowa myjni wykonana w sposób higieniczny łatwy do utrzymania czystości i możliwy do dezynfekcji bez wystających śrub, klawiatur i elementów elektrycznych ( za wyjątkiem wyłącznika bezpieczeństwa): Tak; 16) Komora myjni obudowa i elementy funkcjonalne( ramiona spryskujące, przewody rurowe, elementy grzejne- wykonane ze stali nierdzewnej / kwasoopornej: Tak; 17) Wlot wody zimnej, ciepłej i uzdatnionej w górnej części komory, końcowe płukanie wodą uzdatnioną: Tak; 18) Spust wody z myjni po fazie procesu przy zastosowaniu pompy spustowej i systemu chłodzenia: Tak; 19) Minimum cztery pompy do detergentów/ środków dezynfekcyjnych, każda z możliwością nastawiania dozownika środka bezpośrednio z panelu sterującego dla każdego programu zawartego w sterowniku oddzielnie: Tak, podać liczbę; 20) Kontrola poziomu dozowanych środków chemicznych w zbiornikach: Tak; 21) Programowalna książka serwisowa w sterowniku (informacja o potrzebie wykonania przeglądu technicznego): Tak; 22) Komunikaty wyświetlane na monitorze w języku polskim w postaci tekstowej: Tak; 23) Zabezpieczenie możliwości zmiany parametrów w postaci kodu: Tak; 24) Programy mycia i dezynfekcji termicznej i termiczno-chemicznej, Minimum 15 programów mycia i dezynfekcji w liczbie nie mniej niż 5 wybieranych za pomocą pięciu różnych klawiszy klawiatury lub ekranu dotykowego sterownika: Tak, podać liczbę; 25) Możliwość umieszczenia wewnątrz urządzenia pojemników na detergenty/ środki dezynfekcyjne( wbudowana szafka) 4 pojemniki po 5 litrów: Tak; 26) Specjalny program oczyszczający komorę zbiornik oraz orurowanie wewnętrzne myjni-dezynfektora z osadów mineralnych: Tak; 27) Zintegrowana suszarka z możliwością nastawienia temperatury i czasu indywidualnie dla każdego procesu wraz z kondensatorem oparów wyposażonym w układ odzysku ciepła: Tak; 28) Suszarka wyposażona w dwustopniowy system filtrów powietrza używanego do suszenia, w tym drugi stopień to filtr absolutny i kondensator oparów z układem odzysku ciepła: Tak; 29) Silniki suszarki bez szczotkowe: Tak; 30) Sygnalizacja stanu awaryjnego filtra poprzez automatyczne monitorowanie różnicy ciśnień filtra jałowego: Tak; 31) Ramiona spryskujące zapewniające natrysk każdej mytej tacy od góry oraz od dołu, wózek wsadowy do sprzętu anestezjologicznego zapewniający przepływ wewnątrz węży oraz natrysk z zewnątrz: Tak; 32) Ramiona spryskujące zapewniające natrysk każdej mytej tacy od góry oraz od dołu, wózek wsadowy do sprzętu anestezjologicznego zapewniający przepływ wewnątrz węży oraz natrysk z zewnątrz: Tak; WYPOSAŻENIE: 33) Wózek załadowczy do mycia i dezynfekcji narzędzi układanych na tacach o pojemności 10 tac DIN 1/1. Konstrukcja zapewniająca możliwość mycia przedmiotów o wysokości większej niż wysokość pojedynczego mycia (demontaż wybranych poziomów). Możliwość demontażu zakończeń ramion natryskowych w celu dokładnego oczyszczenia ich wnętrza - 2 szt.: Tak; 35) Wózek do mycia narzędzi laparoskopowych o pojemności min. 2 zestawów wyposażony w minimum 30 przyłączy dla narzędzi tubularnych z możliwością podłączenia narzędzi kanałowych na dolnym poziomie oraz jednocześnie umieszczenia min. 4 tac z narzędziami na wyższych poziomach: Tak; 36) Wózek do mycia i dezynfekcji sprzętu anestezjologicznego 1 szt.: Tak; 37) Wózek transportowy do załadunku i rozładunku komory 2 szt.: Tak; 38) Wózek wsadowy do mycia i dezynfekcji butelek do karmienia. W zestawie zamykany kosz ze stali nierdzewnej o wymiarach 350x450x70mm do umieszczenia smoczków: Tak; 39) Tace narzędziowe zgodne ze standardem DIN 1/1( 480x250x50 mm) wykonane ze stali nierdzewnej - 20 szt.: Tak; 40) Preparaty chemiczne niezbędne do przeprowadzenia minimum 200 procesów: Dezynfekcja termiczna, Dezynfekcja termiczno-chemiczna: Tak; WARUNKI GWARANCJI I SERWISU: 41) Pełna gwarancja min. 24m-ce: Podać; 42) Przeglądy techniczne na koszt wykonawcy po uzgodnieniu terminu. Minimum jeden przegląd rocznie. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia do 48 godz. w dni robocze: Tak; 43) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterek i wad w terminie 5 dni roboczych licząc od zgłoszenia awarii. W przypadku konieczności sprowadzenia części z poza granic Polski w terminie do 14 dni: Tak; 44) Wykonawca dostarcza zamawiającemu wraz z przedmiotem umowy: kartę gwarancyjną w języku polskim, instrukcję użytkowania w języku polskim, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, dokumentację techniczno-serwisową: Tak; 45) Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych przez okres 10 lat od podpisania umowy: Tak; 46) Bezpłatne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia: Tak; 47) Liczba napraw tego samego podzespołu uprawniająca do wymiany podzespołu na nowy - 3 naprawy w ciągu roku: Tak; DOSTAWA, MONTAŻ ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ: 48) -Wykonanie otworu do wstawienia urządzenia między dwoma pomieszczeniami - Doprowadzenie wody uzdatnionej ze stacji uzdatniania posiadanej przez Zamawiającego - Doprowadzenie zasilania elektrycznego do urządzenia. Zasilanie poprzedzone wyłącznikiem na ścianie, przewód prowadzony w osłonie - Wykonanie odpływu z urządzeń do najbliżej zlokalizowanego pionu kanalizacji - Wykonanie podłączenia urządzeń do instalacji wentylacyjnej - Wykonanie maskownic otworu po zainstalowaniu urządzeń - Przebudowa aneksu z natryskiem na WC w celu dostosowania do wymagań pomieszczenia pełniącego funkcję śluzy - Wykonanie podejść wody zimnej, ciepłej oraz odpływu do kanalizacji dla stołów zlewozmywakowych oraz stołu ociekowego - Wykonanie otworu w ścianie o szerokości 100 cm wysokości 200cm pomiędzy strefą brudną a czystą Tak, podać 49) Dostawa : -stołu zlewozmywakowego ze stali nierdzewnej wymiary dł. 180cm, szer. 65-70cm, wys.85-90cm, wbudowane dwie komory zlewozmywakowe o wymiarach 60cm dł 40-50cm, gł 20-cm szt. 2 - stołu ociekowego ze stali nierdzewnej wymiary dł. 120cm - 1 szt., - pistolet na sprężone powietrze Selecta 2 szt. . -regał ze stali nierdzewnej z czterema półkami pełnymi wymiary: dł. 120 cm, gł. 60 cm, wys. 180-200cm.- 1 szt. - zestaw szafek BHP dzielonych wykonane ze stali malowanej proszkowo 10 modułów Tak IV. Wizja lokalna: W celu rzetelnego przygotowania oferty Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej. Osobą, z którą należy skontaktować się w sprawie wizji lokalnej, jest kierownik Działu Technicznego - p. Paweł Kowalski, nr tel. 54 412-98-88, kom. 793-800-252 (pon. - czw. 07:30 - 14:30, ptk 07:30-12:30). V. Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu umowy Podwykonawcom, o ile wskaże tych Podwykonawców i zakres powierzanej im części przedmiotu umowy w Formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Prace związane z adaptacją pomieszczeń nie wymagają: a) zawiadomienia odpowiednich organów o rozpoczęciu prac, b) uzyskania pozwolenia na użytkowanie po zakończeniu prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331910005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach