Przetargi.pl
Dostawa dwóch półprzewodnikowych laserów przestrajalnych

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch półprzewodnikowych laserów przestrajalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa dwóch półprzewodnikowych laserów przestrajalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386361003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postepowaniu wymaga się wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (tekst ujednolicony Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami): 1) - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, 2) - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wskazane w Dz. V ust. 1 specyfikacji), 3) - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej (zapewniającej wykonanie zamówienia) 2. Za spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 22 ust. 1 zamawiający uzna złożenie oświadczenia o treści zawartej w załączniku Nr 2 oraz wykazu wykonanych dostaw aparatury naukowej o wartości co najmniej 150.000 (sto pięćdziesiąt tysięcy), o których mowa w ust. 1 SIWZ, zawierającego co najmniej dwie pozycje. Za dokument potwierdzający należyte wykonanie zamawiający uzna referencje lub protokoły odbioru zawierające taką informację
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na okoliczność spełniania warunków, o których mowa w dziale IV SIWZ wykonawca złoży: ? oświadczenie o treści stanowiącej Załącznik nr 2 do specyfikacji oraz ? wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw aparatury badawczo-naukowej o wartości co najmniej 150.000 (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. Za spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 22 ust. 1 zamawiający uzna złożenie oświadczenia o treści zawartej w załączniku Nr 2 oraz wykazu wykonanych dostaw, o których mowa w ust. 1 zawierającego co najmniej dwie pozycje. Za dokument potwierdzający należyte wykonanie zamawiający uzna referencje lub protokoły odbioru zawierające taką informację. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 24 ust. 1 PZP wykonawca przedkłada zamawiającemu następujące (spośród i na podstawie wskazanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - (Dz. U. z 2009 r Nr 226 poz. 1817) dokumenty: ? oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zawarte w załączniku Nr 2), ? aktualny odpis z właściwego rejestru gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (tj. podmiot zagraniczny), w miejsce dokumentów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 5 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach