Przetargi.pl
Dostawa dwóch kserokopiarek wraz z instalacją w Urzędzie Miejskim w Suwałkach.

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch kserokopiarek wraz z instalacją w Urzędzie Miejskim w Suwałkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch kserokopiarek wraz z instalacją w Urzędzie Miejskim w Suwałkach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szybkość kopiowania/drukowania A4 w czerni 50 kopii A4/minutę Wydajność miesięczna 60.000 kopii/wydruków A4 Ciekłokrystaliczny panel dotykowy z komunikatami w języku polskim Dwustronny jednoprzebiegowy podajnik oryginałów na 100 arkuszy (przy gramaturze 80 g/m2), skanujący obie strony oryginału równocześnie Zespół kopiowania dwustronnego - duplex ZOOM 25-400 % Wielokrotność kopiowania - 999 Sumaryczna pojemność zasobników na papier 2.100 arkuszy (cztery odrębne kasety wraz z podajnikiem bocznym) Możliwość rozbudowy do 5.600 arkuszy Pojemność podajnika bocznego 100 arkuszy (gramatura 80 g/m2) Taca wyjścia na min. 500 arkuszy ( papier o gramaturze 80 g/m2 ) Format kopiowania i drukowania A5R - A3 Rozdzielczość kopiowania i drukowania 1200 x 1200 dpi Pamięć RAM 1,5 GB Dysk twardy 320 GB Kody dostępu min. 1.000 Czas pierwszej kopii poniżej 4 sekund Obsługiwana gramatura papieru 56 - 209 g/m2 Sortowanie offsetowe dokumentów ( funkcja umożliwiająca sortowanie zestawów kopii poprzez rozdzielenie ich na oddzielne tace bądź przesuwanie tych zestawów względem siebie na jednej tacy zewnętrznej lub wewnętrznej ) Podstawa oryginalna producenta pod urządzenie Funkcja sieciowego drukowania w tandemie Drukarka sieciowa o parametrach j/n: - język opisu strony PCL6 - interfejsy sieciowe: USB, Ethernet 10 Base T/100 Base TX - obsługiwane systemy operacyjne Win NT/2000/XP/ 2003/Vista/Win 7/Win 8 - rozdzielczość druku 1200 x 1200 dpi - drukowanie dwustronne - drukowanie z pamięci USB Kolorowy skaner sieciowy o parametrach j/n: - skanowanie do: pliku, e-mail, TWAIN - formaty skanowanych plików: TIFF, PDF - rozdzielczość 600 x 600 dpi Gwarancja 60 miesięcy lub limit 1.000.000 kopii Urządzenie gotowe do pracy (zawiera pełnowartościowy toner i developer) Toner dostarczony z urządzeniem powinny zapewnić wykonanie 40.000 stron A4 ( przy 6% pokrycia ) Urządzenie wyposażone w sterownik producenta i oprogramowanie OCR rozpoznające polskie znaki i przetwarzające dokument z formy skanowanej do formy edytowalnej w MS Word
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 500,00 (słownie: pięćset złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. II/O w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 26.11.2013 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Finansowym, w pokoju nr 148, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach