Przetargi.pl
Dostawa dwóch komór laminarnych. Dostawa informatycznego systemu wspierania przygotowania leku cytostatycznego.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-027 Katowice, ul. Francuska 20-24
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2591668 , fax. 032 2591671, 2554633
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
    ul. Francuska 20-24 20-24
    40-027 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2591668, fax. 032 2591671, 2554633
    REGON: 00028907000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch komór laminarnych. Dostawa informatycznego systemu wspierania przygotowania leku cytostatycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa dwóch komór laminarnych. Dostawa informatycznego systemu wspierania przygotowania leku cytostatycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345403
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. Termin płatności - do 30 dni od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia i otrzymania oryginału faktury. Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca dostarczy na swój koszt przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego, zainstaluje go w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, uruchomi i przeszkoli użytkowników. Wymagane warunki gwarancji: Wykonawca udziela co najmniej 24 miesięcznej gwarancji od dnia uruchomienia przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego na zasadach okreslonych w siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert dotyczących produktów równoważnych do wskazanego przedmiotu zamówienia. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów składających się na ofertę wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz wymaganych parametrów jakościowych przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego (odpowiednio do oferowanych części) załącznik nr 3.1 lub/ i załącznik nr 3.2 do siwz. wraz ze skróconym opisem technicznym oferowanych urządzeń. 6. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. a) Część 1: w zakresie Komor laminarnych: - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami - certyfikat jednostki notyfikowanej, ( m.in. odnoście dyrektywy 98/392/EWG), - certyfikat wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą na zgodność z: DIN 12980, EN 12469, EN 1822-1, - dokument potwierdzający certyfikowany system mierzenia jakości EN ISO 9001:2000 dot. producenta przedmiotu zamówienia. b) część 2: w zakresie urządzeń wchodzących w skład informatycznego systemu wspierania przygotowywania leku cytostatycznego: - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że wszystkie zaoferowane urządzenia posiadają deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami - certyfikat jednostki notyfikowanej, i przedstawi je na każde żądanie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach