Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, ul. Waryńskiego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3257639 , fax. 032 2260860
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Waryńskiego 2 2
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 032 3257639, fax. 032 2260860
REGON: 00031336000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmikolow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch inkubatorów zamkniętych do Szpitala Powiatowego w Mikołowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa dwóch fabrycznie nowych inkubatorów zamkniętych zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - montaż i uruchomienie - jednorazowe przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu Sprzęt musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej wynikające z zapisów ustawy o wyrobach medycznych: deklarację zgodności, certyfikat CE, wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy Wraz z dostawą sprzętu dostarczona zostanie instrukcja obsługi w języku polskim w dwóch egzemplarzach, dokumenty potwierdzające udzieloną gwarancję, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, paszport urządzenia technicznego 2. Miejscem dostawy inkubatorów jest Oddział Noworodkowy w Szpitalu Powiatowym w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 4. Wykonawca dostarczy aparat na własny koszt i ryzyko 3. Warunki gwarancji: - co najmniej 24 miesiące gwarancji producenta licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru sprzętu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - co najmniej 24 miesięczny bezpłatny serwis gwarancyjny - w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy techniczne wraz z wpisem do paszportu aparatu, co najmniej 2 razy w roku kalendarzowym - serwis przeprowadzany będzie przez autoryzowanego przedstawiciela producenta sprzętu - czas przyjazdu przedstawicieli serwisu na zgłoszenie usterki - nie dłuższy niż 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia - czas usunięcia awarii - nie dłuższy niż 3 dni robocze liczone od przybycia przedstawicieli serwisu, w przypadku braku możliwości dokonania naprawy u Zamawiającego, wszelkie koszty np. transport pozostają po stronie Wykonawcy, dodatkowo Wykonawca zapewnia sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż naprawiany - w przypadku wystąpienia 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, bądź podzespołu Wykonawca zobowiązany będzie w momencie 4 awarii do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad - Wykonawca zapewnia dostęp do części zamiennych przez okres co najmniej 10 lat od daty uruchomienia sprzętu - Wykonawca zapewnia serwis pogwarancyjny przez okres co najmniej 8 lat od daty zakończenia okresu gwarancji 4. Termin płatności wynosi 30 dni od daty wystawienia faktury - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331520000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki : 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 2. posiadają uprawnienia do wykonania dostawy będącej przedmiotem zamówienia 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. każda dostawa obejmuje co najmniej dwa inkubatory zamknięte wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, o wartości minimum 80 000 zł brutto. Dostawy te muszą być potwierdzone dokumentami (referencje, protokoły odbioru), że zamówienie zostało wykonane należycie - (co najmniej 2 dokumenty) 4. dostarczą aparat posiadający dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej tj. deklarację zgodności, certyfikat CE, wpisany/zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych - jeżeli dotyczy 5. opis inkubatorów - materiały firmowe, katalogi, informacje potwierdzające wymagania określone przez Zamawiającego -parametry techniczne sprzętu, w języku polskim Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. V SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - zał. nr 2 f) wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. każda dostawa obejmuje co najmniej dwa inkubatory zamknięte wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, o wartości minimum 80 000 zł brutto - zgodnie z załącznikiem nr 3 g) dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w pkt. V 3 f) zostały należycie wykonane (referencje, protokoły odbioru) h) deklaracja zgodności, certyfikat CE, zgłoszenie /wpis do rejestru wyrobów medycznych bądź oświadczenie, iż aparat nie podlega wpisowi do rejestru, i) opis inkubatorów - materiały firmowe, katalogi, informacje potwierdzające wymagania określone przez Zamawiającego -parametry techniczne sprzętu, w języku polskim
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmikolow.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH I LABORATORYJNYCH DLA JEDNOSTEK SUM W KATOWICACH - RZP/PN/120/15
Dodano: 2015-10-20 - na zakup sprzętu medycznego na potrzeby wyposażenia sali intensywnej opieki noworodka Oddziału Noworodków Kliniki Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej.18/18PN/2015
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa i montaż jednej sztuki inkubatora do wewnątrzszpitalnego transportu noworodka wraz z zestawem do nieinwazyjnego wspomagania oddechu metodą dwufazowego NCPAP dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2014-12-08 - Dostawa i transport sprzętu laboratoryjnego do magazynu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Katowicach; 40 - 074 Katowice, ul. Raciborska 39
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa inkubatorów zamkniętych.
Dodano: 2014-05-29 - Dostawa inkubatorów zamkniętych
Dodano: 2014-02-11 - Dostawa inkubatora transportowego
Dodano: 2013-06-19 - Dostawa aparatury medycznej i sprzętu medycznego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Dodano: 2013-04-23 - Dostawa inkubatora zamkniętego do intensywnej opieki w ilości sztuk 1
Dodano: 2012-12-12 - Zakup inkubatora i aparatu KTG
Dodano: 2012-10-26