Przetargi.pl
Dostawa dwóch inkubatorów zamkniętych do Szpitala Powiatowego w Mikołowie

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Waryńskiego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3257639 , fax. 032 2260860
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Waryńskiego 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 032 3257639, fax. 032 2260860
    REGON: 00031336000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmikolow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch inkubatorów zamkniętych do Szpitala Powiatowego w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa dwóch fabrycznie nowych inkubatorów zamkniętych zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - montaż i uruchomienie - jednorazowe przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu Sprzęt musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej wynikające z zapisów ustawy o wyrobach medycznych: deklarację zgodności, certyfikat CE, wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy Wraz z dostawą sprzętu dostarczona zostanie instrukcja obsługi w języku polskim w dwóch egzemplarzach, dokumenty potwierdzające udzieloną gwarancję, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, paszport urządzenia technicznego 2. Miejscem dostawy inkubatorów jest Oddział Noworodkowy w Szpitalu Powiatowym w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 4. Wykonawca dostarczy aparat na własny koszt i ryzyko 3. Warunki gwarancji: - co najmniej 24 miesiące gwarancji producenta licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru sprzętu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - co najmniej 24 miesięczny bezpłatny serwis gwarancyjny - w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy techniczne wraz z wpisem do paszportu aparatu, co najmniej 2 razy w roku kalendarzowym - serwis przeprowadzany będzie przez autoryzowanego przedstawiciela producenta sprzętu - czas przyjazdu przedstawicieli serwisu na zgłoszenie usterki - nie dłuższy niż 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia - czas usunięcia awarii - nie dłuższy niż 3 dni robocze liczone od przybycia przedstawicieli serwisu, w przypadku braku możliwości dokonania naprawy u Zamawiającego, wszelkie koszty np. transport pozostają po stronie Wykonawcy, dodatkowo Wykonawca zapewnia sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż naprawiany - w przypadku wystąpienia 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, bądź podzespołu Wykonawca zobowiązany będzie w momencie 4 awarii do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad - Wykonawca zapewnia dostęp do części zamiennych przez okres co najmniej 10 lat od daty uruchomienia sprzętu - Wykonawca zapewnia serwis pogwarancyjny przez okres co najmniej 8 lat od daty zakończenia okresu gwarancji 4. Termin płatności wynosi 30 dni od daty wystawienia faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331520000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki : 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 2. posiadają uprawnienia do wykonania dostawy będącej przedmiotem zamówienia 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. każda dostawa obejmuje co najmniej dwa inkubatory zamknięte wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, o wartości minimum 80 000 zł brutto. Dostawy te muszą być potwierdzone dokumentami (referencje, protokoły odbioru), że zamówienie zostało wykonane należycie - (co najmniej 2 dokumenty) 4. dostarczą aparat posiadający dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej tj. deklarację zgodności, certyfikat CE, wpisany/zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych - jeżeli dotyczy 5. opis inkubatorów - materiały firmowe, katalogi, informacje potwierdzające wymagania określone przez Zamawiającego -parametry techniczne sprzętu, w języku polskim Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. V SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - zał. nr 2 f) wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. każda dostawa obejmuje co najmniej dwa inkubatory zamknięte wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, o wartości minimum 80 000 zł brutto - zgodnie z załącznikiem nr 3 g) dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w pkt. V 3 f) zostały należycie wykonane (referencje, protokoły odbioru) h) deklaracja zgodności, certyfikat CE, zgłoszenie /wpis do rejestru wyrobów medycznych bądź oświadczenie, iż aparat nie podlega wpisowi do rejestru, i) opis inkubatorów - materiały firmowe, katalogi, informacje potwierdzające wymagania określone przez Zamawiającego -parametry techniczne sprzętu, w języku polskim

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmikolow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach