Przetargi.pl
Dostawa dwóch ciągników rolniczych z ładowaczami czołowymi i osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce.

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857118909 , fax. 857112229
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857118909, fax. 857112229
    REGON: 05066730800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch ciągników rolniczych z ładowaczami czołowymi i osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa dwóch ciągników rolniczych z ładowaczami czołowymi i osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. 1.1. Dostawa ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym i osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. 1.1.1. Ciągnik rolniczy z ładowaczem czołowym i osprzętem będący przedmiotem zakupu powinien posiadać następujące właściwości: Wymagania 1. fabrycznie nowy tj. nieużywany – wyprodukowany w 2020r. 2. norma emisji spalin min. Stage IV 3. masa ciągnika: min. 5,0tony Nadwozie (kabina) 1. 1 drzwiowa lub 2 drzwiowa, 2. uchylne okno tylne 3. ogrzewana, wentylowana i klimatyzowana 4. amortyzowany pneumatyczny fotel kierowcy 5. spryskiwacz i wycieraczka szyby przedniej, 6. spryskiwacz i wycieraczka szyby tylnej 7. reflektory robocze na kabinie: minimum 2 przednie i minimum 2 tylne 8. światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego 9. radio z głośnikami 10. oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej Silnik 1. silnik wysokoprężny o pojemności min. 4 400 cm3 2. moc 110 ÷130 KM 3. zestaw do zimowego rozruchu (np.: grzałka silnika) Układ jezdny 1. skrzynia biegów przekładnia bezstopniowa lub stopniowa 2. biegi szosowe, biegi terenowe, zmiana biegów pod obciążeniem bez użycia sprzęgła 3. rewers elektrohydrauliczny 4. napęd na 4 koła 5. amortyzowana przednia oś 6. max prędkość nie mniejsza niż 40 km/h 7. rozmiar kół przednich min. 460/65R28 – max 480/65R28 8. rozmiar kół tylnych min. 540/65R38 – max 600/65R38 Wyposażenie 1. WOM tylny, prędkość obrotowa min 540/540E/1000 obr/min 2. WOM przedni 3. TUZ tylny i przedni 4. wydajność pompy hydraulicznej minimum. 90 l/min 5. wyjścia hydrauliczne z tyłu – minimum 3 pary + wolny spływ 6. wyjścia hydrauliczne z przodu – minimum 1 para przyłącza hydraulicznego 7. hamulce pneumatyczne lub hydrauliczne 8. sprzęg sworzniowy do ciągnięcia przyczep (2-osiowa) 9. komplet zaczepów – dolny i górny 10. pojemność zbiornika paliwa min. 180 litrów 11. siedzenie pasażera (homologacja na ciągnik na dwie osoby w kabinie) Inne 1. ciągnik wolny od wad i uszkodzeń, sprawny i gotowy bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. 2. obciążnik zalewany min. 1,0 tony 3. trójkąt ostrzegawczy 4. gaśnica 1.1.2. Ładowacz czołowy do ciągnika rolniczego będącego przedmiotem zakupu powinien posiadać następujące właściwości: Wymagania ładowacz czołowy 1. fabrycznie nowy tj. nieużywany – wyprodukowany w 2020r.; dedykowany i dostosowany do ciągnika rolniczego będącego przedmiotem zakupu, o którym mowa w pkt. 1.1.1. 2. szerokość – dostosowana do ciągnika, o którym mowa w pkt. 1.1.1. 3. wyposażony w funkcję amortyzacji 4. waga – min. 500kg 5. wysokość podnoszenia do osi obrotu min. 3,8m 6. udźwig do punktu obrotu łyżki – min. 1500kg 7. ładowacz czołowy musi być wyposażony w sterowanie elektrohydrauliczne z kabiny ciągnika (joystick) lub możliwość podłączenia do joysticka w ciągniku rolniczym 1.1.3. Widły paletowe powinny posiadać następujące właściwości: Wymagania wideł paletowych 1. fabrycznie nowe tj. nieużywane – wyprodukowane w 2020r.; dedykowane i dostosowane do ładowacza czołowego, o którym mowa w pkt. 1.1.2. 2. waga/masa – w przedziale 160kg – 200kg 3. maksymalne obciążenie – w przedziale 1400kg – 1800kg 4. szerokość – w przedziale 135cm – 145cm 5. długość wideł – w przedziale 90mm – 130mm 6. wysokość wideł – w przedziale 90cm – 100cm 7. widły kute 1.1.4. Łyżka wielofunkcyjna powinna posiadać następujące właściwości: Wymagania łyżka wielofunkcyjna 1. fabrycznie nowa tj. nieużywana – wyprodukowana w 2020r.; dedykowana i dostosowana do ładowacza czołowego, o którym mowa w pkt. 1.1.2. 2. funkcja załadunku i przenoszenia materiałów, funkcja otwierania dna, funkcja chwytania 3. szerokość – minimum 200cm 4. głębokość – minimum 70cm 5. wysokość – minimum 60cm 6. pojemność nasypowa – minimum 0,6m3 7. lemiesz - minimum 150mmx15mm 8. masa – minimum 400kg 1.1.5. Łyżka do równania terenu powinna posiadać następujące właściwości: Wymagania łyżki do równania terenu 1. fabrycznie nowa tj. nieużywana – wyprodukowana w 2020r.; dedykowana i dostosowana do ładowacza czołowego, o którym mowa w pkt. 1.1.2. 2. lemiesz o grubości minimum 20mm 3. szerokość – minimum 230cm 4. głębokość – minimum 110cm 5. wysokość – minimum 50cm 6. pojemność nasypowa – minimum 0,80m3 7. lemiesz minimum 150mmx20mm 8. masa – minimum 350kg 1.1.6. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia: 1.1.6.1. Przedmiot zamówienia (ciągnik wraz z ładowaczem czołowym, widłami paletowymi, łyżką wielofunkcyjną i łyżką do równania terenu) ma być wolny od wad i uszkodzeń, sprawny i gotowy bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SIWZ 1.1.6.2. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia. 1.1.6.3. Przedmiot zamówienia (ciągnik wraz z ładowaczem czołowym, widłami paletowymi, łyżką wielofunkcyjną i łyżką do równania terenu) powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych (w tym umożliwiające jego rejestrację) oraz instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim. 1.1.6.4. Wymagane okres gwarancji jakości wynoszą odpowiednio: 1) ciągnik rolniczy – min. 24 miesięcy; 2) osprzęt do ciągnika rolniczego (każdy z osprzętów) – min. 24 miesięcy. 1.1.6.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo - odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określają wystawione i przekazane Zamawiającemu Karty Gwarancyjne. 1.1.6.6. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych (bez kosztów wymiany części podlegających normalnemu zużyciu podczas użytkowania pojazdu i materiałów eksploatacyjnych takich jak: filtry oleju, filtry powietrza, filtry paliwa, filtry przeciwpyłowe układu klimatyzacji, pióra wycieraczek, żarówki oraz płyny układu chłodzenia, płyn układu wspomagania, płyn hamulcowy płyn do spryskiwacza szyb itp.) ponosi Wykonawca. 1.1.6.7. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: 1) koszt dojazdu, 2) robocizny, 3) pobytu serwisantów, 4) transportu maszyny do serwisu, 5) fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta. 1.1.6.8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 1.1.6.9. Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym zespołem mechaników do serwisowania maszyny w okresie gwarancyjnym. 1.1.6.10. W miejscu dostawy przedmiotu zamówienia wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatorów sprzętu w zakresie jego obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji. 1.1.6.11. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien być w pełni sprawny, po wymianie wszystkich filtrów, płynów eksploatacyjnych i olejów oraz spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia. 1.1.6.12. Ciągnik powinien mieć przed przekazaniem Zamawiającemu wykonane przeglądy poparte dokumentami z przeglądów. 1.1.6.13. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, Obwód Drogowo Mostowy Nr 1 w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12. 1.1.6.14. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia (parametrów technicznych i wyposażenia) z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy. 1.1.6.15. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo – odbiorczy 1.2. Dostawa ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym i osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. 1.2.1. Ciągnik rolniczy z ładowaczem czołowym i osprzętem będący przedmiotem zakupu powinien posiadać następujące właściwości: Wymagania 1. fabrycznie nowy tj. nieużywany – wyprodukowany w 2020r. 2. norma emisji spalin min. Stage IV 3. masa ciągnika: min. 5,5tony Nadwozie (kabina) 1. 1 drzwiowa lub 2 drzwiowa, 2. uchylne okno tylne 3. ogrzewana, wentylowana i klimatyzowana 4. amortyzowany pneumatyczny fotel kierowcy 5. spryskiwacz i wycieraczka szyby przedniej, 6. spryskiwacz i wycieraczka szyby tylnej 7. reflektory robocze na kabinie: minimum 2 przednie i minimum 2 tylne 8. światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego 9. radio z głośnikami 10. oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej Silnik 1. silnik wysokoprężny o pojemności min. 4 600 cm3 2. moc 130 ÷155 KM 3. zestaw do zimowego rozruchu (np.: grzałka silnika) Układ jezdny 1. skrzynia biegów przekładnia bezstopniowa lub stopniowa 2. biegi szosowe, biegi terenowe, biegi pełzające pod obciążeniem lub zmiana biegów pod obciążeniem bez użycia sprzęgła 3. rewers elektrohydrauliczny 4. napęd na 4 koła 5. amortyzowana przednia oś 6. max prędkość nie mniejsza niż 40 km/h 7. rozmiar kół przednich min. 480/65R28 – max 540/65R28 8. rozmiar kół tylnych min. 600/65R38 – max 650/65R38 Wyposażenie 1. WOM tylny, prędkość obrotowa min 540/540E/1000 obr/min 2. WOM przedni 3. TUZ tylny i przedni 4. wydajność pompy hydraulicznej minimum. 100 l/min 5. wyjścia hydrauliczne z tyłu – minimum 3 pary + wolny spływ 6. wyjścia hydrauliczne z przodu – minimum 1 para przyłącza hydraulicznego 7. hamulce pneumatyczne lub hydrauliczne 8. sprzęg sworzniowy do ciągnięcia przyczep (2-osiowa) 9. komplet zaczepów – dolny i górny 10. system hydrauliczny „LS” 11. pojemność zbiornika paliwa min. 230 litrów 12. siedzenie pasażera (homologacja na ciągnik na dwie osoby w kabinie) Inne 1. ciągnik wolny od wad i uszkodzeń, sprawny i gotowy bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. 2. obciążnik zalewany min. 1,0 tony 3. trójkąt ostrzegawczy 4. gaśnica 1.2.2. Ładowacz czołowy do ciągnika rolniczego będącego przedmiotem zakupu powinien posiadać następujące właściwości: Wymagania ładowacz czołowy 1. fabrycznie nowy tj. nieużywany – wyprodukowany w 2020r.; dedykowany i dostosowany do ciągnika rolniczego będącego przedmiotem zakupu, o których mowa w pkt. 1.2.1. 2. szerokość – dostosowana do ciągnika, o którym mowa w pkt. 1.2.1. 3. wyposażony w funkcję amortyzacji 4. waga – min. 500kg 5. wysokość podnoszenia do osi obrotu min. 4,0m 6. udźwig do punktu obrotu łyżki – min. 1700kg 7. ładowacz czołowy musi być wyposażony w sterowanie elektrohydrauliczne z kabiny ciągnika (joystick) lub możliwość podłączenia do joysticka w ciągniku rolniczym 1.2.3. Widły paletowe powinny posiadać następujące właściwości: Wymagania wideł paletowych 1. fabrycznie nowe tj. nieużywane – wyprodukowane w 2020r.; dedykowane i dostosowane do ładowacza czołowego, o którym mowa w pkt. 1.2.2. 2. waga/masa – w przedziale 160kg – 200kg 3. maksymalne obciążenie – w przedziale 1400kg – 1800kg 4. szerokość – w przedziale 135cm – 145cm 5. długość wideł – w przedziale 90mm – 130mm 6. wysokość wideł – w przedziale 90cm – 100cm 7. widły kute 1.2.4. Łyżka wielofunkcyjna powinna posiadać następujące właściwości: Wymagania łyżka wielofunkcyjna 1. fabrycznie nowa tj. nieużywana – wyprodukowana w 2020r.; dedykowana i dostosowana do ładowacza czołowego, o którym mowa w pkt. 1.2.2. 2. funkcja załadunku i przenoszenia materiałów, funkcja otwierania dna, funkcja chwytania 3. szerokość – minimum 200cm 4. głębokość – minimum 70cm 5. wysokość – minimum 60cm 6. pojemność nasypowa – minimum 0,6m3 7. lemiesz - minimum 150mmx15mm 8. masa – minimum 400kg 1.2.5. Łyżka do równania terenu powinna posiadać następujące właściwości: Wymagania łyżka do równania terenu 1. fabrycznie nowa tj. nieużywana – wyprodukowana w 2020r.; dedykowana i dostosowana do ładowacza czołowego, o którym mowa w pkt. 1.2.2. 2. lemiesz o grubości minimum 20mm 3. szerokość – minimum 230cm 4. głębokość – minimum 110cm 5. wysokość – minimum 50cm 6. pojemność nasypowa – minimum 0,80m3 7. lemiesz minimum 150mmx20mm 8. masa – minimum 350kg 1.2.6. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia: 1.2.6.1. Przedmiot zamówienia (ciągnik wraz z ładowaczem czołowym, widłami paletowymi, łyżką wielofunkcyjną i łyżką do równania terenu) ma być wolny od wad i uszkodzeń, sprawny i gotowy bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SIWZ 1.2.6.2. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia. 1.2.6.3. Przedmiot zamówienia (ciągnik wraz z ładowaczem czołowym, widłami paletowymi, łyżką wielofunkcyjną i łyżką do równania terenu) powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych (w tym umożliwiające jego rejestrację) oraz instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim. 1.2.6.4. Wymagane okres gwarancji jakości wynoszą odpowiednio: 1) ciągnik rolniczy – min. 24 miesięcy; 2) osprzęt do ciągnika rolniczego (każdy z osprzętów) – min. 24 miesięcy. 1.2.6.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo - odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określają wystawione i przekazane Zamawiającemu Karty Gwarancyjne. 1.2.6.6. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych (bez kosztów wymiany części podlegających normalnemu zużyciu podczas użytkowania pojazdu i materiałów eksploatacyjnych takich jak: filtry oleju, filtry powietrza, filtry paliwa, filtry przeciwpyłowe układu klimatyzacji, pióra wycieraczek, żarówki oraz płyny układu chłodzenia, płyn układu wspomagania, płyn hamulcowy płyn do spryskiwacza szyb itp.) ponosi Wykonawca. 1.2.6.7. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: 1) koszt dojazdu, 2) robocizny, 3) pobytu serwisantów, 4) transportu maszyny do serwisu, 5) fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta. 1.2.6.8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 1.2.6.9. Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym zespołem mechaników do serwisowania maszyny w okresie gwarancyjnym. 1.2.6.10. W miejscu dostawy przedmiotu zamówienia wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatorów sprzętu w zakresie jego obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji. 1.2.6.11. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien być w pełni sprawny, po wymianie wszystkich filtrów, płynów eksploatacyjnych i olejów oraz spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia. 1.2.6.12. Ciągnik powinien mieć przed przekazaniem Zamawiającemu wykonane przeglądy poparte dokumentami z przeglądów. 1.2.6.13. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, Obwód Drogowo Mostowy Nr 1 w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12. 1.2.6.14. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia (parametrów technicznych i wyposażenia) z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy. 1.2.6.15. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo – odbiorczy 1.3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – III. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) 1.4. Zamawiający uzna za spełnione wymogi zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż przedstawione w Opisie przedmiotu zamówienia. 1.5. Zamawiający dopuszcza użycie innych „równoważnych" materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości – 19 000,00PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy, 00/100PLN). 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert . 1.3. Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnieniń do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie): Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 346)), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) Wraz z ofertą powinna być złożona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu lub oryginał dokumentu poświadczający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz – wraz z jego kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach