Przetargi.pl
Dostawa dwóch armatek do zaśnieżania Całorocznego Stoku Narciarskiego Szczęśliwice w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa-Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-429 Warszawa, ul. Rozbrat 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6226929, 6289481/86 w. 119 , fax. 022 6288260
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa-Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji Zakład Budżetowy
    ul. Rozbrat 26 26
    00-429 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6226929, 6289481/86 w. 119, fax. 022 6288260
    REGON: 01718967100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wosir.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch armatek do zaśnieżania Całorocznego Stoku Narciarskiego Szczęśliwice w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa dwóch sztuk armatek śnieżnych (ten sam model, tego samego producenta) wraz z wyposażeniem, do zaśnieżania Całorocznego Stoku Narciarskiego Szczęsliwice zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Drawskiej 22, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 292218291
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2) Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. co najmniej 2 dostawy armatki (armatek) do zaśnieżania, z podaniem przedmiotu, dat i miejsc wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów w formule: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ), a także, o ile dotyczy to Wykonawcy, pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy; 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Wykazu (potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2) ppkt 1.2) wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat i miejsc wykonania oraz odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do SIWZ); 5. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku dokument wymieniony w pkt. III.2) ppkt 3.2) składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. 7. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Oświadczenie wymienione w pkt III. 2 ppkt 3.1) powinno byc złożone w formie oryginału. Dokumenty wymienione w pkt III.2 ppkt 3.2), pkt III.2 ppkt 4.1), powinny byc złożóne w formie oryginału lub kopii poswiadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. 10. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy załączyć w formie pisemnej, w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wosir.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną