Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. 800-lecia
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 656 290 , fax. 134 656 290
- Data zamieszczenia: 2020-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. 800-lecia 26
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 134 656 290, fax. 134 656 290
REGON: 37044434500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch analogowych aparatów rentgenowskich wraz z adaptacją pomieszczeń pracowni RTG SPZOZ w Sanoku w przedmiocie zadania „Poprawa bezpieczeństwa epidemiologicznego na terenie województwa podkarpackiego w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch analogowych aparatów rentgenowskich, wraz z adaptacją pomieszczeń pracowni RTG SPZOZ w Sanoku przy ul. 800-lecia 26 w ramach zadania „Poprawa bezpieczeństwa epidemiologicznego na terenie województwa podkarpackiego w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 CPV – 33.19.00.00-8 - różne urządzenia i produkty medyczne CPV – 33.11.10.00-1 - Aparatura rentgenowska CPV – 45.21.51.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych, CPV – 45.40.00.00-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji dot. robót budowlanych tj- projekcie, przedmiarze, specyfikacji technicznej wykonania o odbioru robót stanowiących załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać adaptację pomieszczeń pracowni RTG SPZOZ oraz dostarczyć przedmiot zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, dokonać instalacji oraz uruchomienia jak również przeszkolić personel medyczny w zakresie obsługi i użytkowania, konserwacji bieżącej sprzętu . Oferowany wyrób musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu i używania w Polsce zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, posiadający właściwe certyfikaty zgodnie z wymaganiami UE, odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, , posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z aparatu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, itp. Warunki gwarancji: Wykonawca musi objąć gwarancją zaoferowany sprzęt medyczny, a gwarancja biegnie od dnia instalacji i uruchomienia (stwierdzonego protokołem technicznego przekazania- odbioru) i kończy się z upływem minimum 24 miesięcy Szczegółowe zaoferowane warunki gwarancji zawiera oświadczenie zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ '' warunki gwarancji'' 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności związane z wykonywaniem prac fizycznych przy wykonywaniu robót budowlanych oraz robót towarzyszących w następującym zakresie: wod-kan, CO, wentylacja i klimatyzacja, gazy medyczne, elektryczne, teletechniczne, z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2019, poz. 920, ze zm.). W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, na zasadach określonych w umowie. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy 5. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWY MATERIAŁÓW DO OPERACJI ZAĆMY I WITREKTOMII
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego
Dodano: 2023-09-19 - Sprzedaż i dostawa ultrasonografu dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Dodano: 2023-04-18 - Sprzedaż i dostawa ultrasonografu dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Dodano: 2023-03-09 - Zakup wraz z dostawą zestawów i akcesoriów okulistycznych
Dodano: 2023-02-22 - Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2022-11-16 - Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych dla Kolegium Nauk Medycznych.
Dodano: 2022-10-10 - dostawa sprzętu medycznego- respiratory i defibrylatory dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2022-08-30 - „Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla SPZOZ w Sanoku umożliwiającego diagnostykę i leczenie pacjentów jako wsparcie systemu zabezpieczenia COVID-19 w Województwie Podkarpackim”
Dodano: 2022-04-01