Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7658308 , fax. 22 7658301
- Data zamieszczenia: 2018-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Miodowa 2
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 7658308, fax. 22 7658301
REGON: 30673300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ncm.med.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch ambulansów typu „C” wraz z noszami na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch ambulansów typu „C” wraz z noszami na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Oferowane ambulanse wraz ze sprzętem medycznym powinny spełniać wymagania aktualnych norm PN EN 1789 i PN EN 1865 lub równoważne, wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 2022 z późn. zm.), Ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym z dnia 8 września 2006r. (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2195), oraz wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 211). 3. Zaoferowane ambulanse muszą być fabrycznie nowe, nieeksploatowane, wyprodukowane co najmniej w 2018r., kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyposażone w podstawę pod nosze główne oraz nosze główne reanimacyjne na transporterze wielopoziomowym, ogrzewacz płynów infuzyjnych, chłodziarkę na leki, krzesełko kardiologiczne oraz radiotelefon przewoźny i przenośny. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy i 3 – zestawienie parametrów technicznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą pojazdów przekazać Zamawiającemu na każdy pojazd kartę pojazdu, aktualne świadectwo homologacji, książkę gwarancyjną, książkę przeglądów serwisowych, instrukcje obsługi w języku polskim, dwa komplety kluczyków, wykaz wyposażenia i akcesoriów oraz niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu na terenie naszego kraju. 6. Warunki płatności – należność za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający wypłaci Wykonawcy w 36 równych, miesięcznych ratach po dokonaniu odbioru ambulansów wraz z wyposażeniem i podpisaniu protokołów odbioru oraz przekazaniu faktur. Raty płatne do ostatniego dnia miesiąca. 7. Zamawiający dopuszcza kalkulację ceny oferty z uwzględnieniem ostatniej raty wyrównawczej w przypadku ceny oferty niepodzielnej na ilość rat zadeklarowaną w ofercie. 8. Koszt finansowania płatności ratalnej ma być naliczany z uwzględnieniem zmiennego oprocentowania wyliczonego z uwzględnieniem zmiennej stopy procentowej WIBOR 3M. Do wyliczenia kosztu finansowania płatności ratalnej oferenci mają przyjąć, że rok obrachunkowy wynosi 365 dni także dla lat przestępnych. 9. W celu kalkulacji ceny oferty należy przyjąć stawkę z dnia 12.01.2018r. Dla aktualizacji harmonogramu spłaty rat należy przyjmować wartość WIBOR z ostatniego dnia roboczego przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego. 10. Wykonawca ponosi koszt dostawy oraz odpowiedzialność za dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach o/ Nowy Dwór Mazowiecki nr rachunku 19 8009 1062 0012 9554 9007 0005, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 23/PN/17 „Dostawa dwóch ambulansów typu „C” wraz z noszami na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim” 5) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Kopertę należy oznaczyć - „Wadium w postępowaniu 23/PN/17 „Dostawa dwóch ambulansów typu „C” wraz z noszami na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim” 7) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty; 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wg Załącznika nr 2 3) Wypełnione zestawienie parametrów technicznych - wg Załącznika nr 3 4) Harmonogram spłaty rat – wg Załącznika nr 4 5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 6 do SIWZ. 6) oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – sporządzone wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 7) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 8) Dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium wniesionym w pieniądzu oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, w wadium wnoszonym w innej formie niż w pieniądzu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w osobnej kopercie oryginału dokumentu stanowiącego wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup ambulansu dla Zespołów Ratownictwa Medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem
Dodano: 2024-05-17 - Zakup w formie leasingu z pełną obsługą gwarancyjną i dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem medycznym dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2024-03-06 - DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU C Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SP ZOZ W GARWOLINIE
Dodano: 2024-01-26 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu transportowego typu A2 z wyposażeniem dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - 1 szt. - DZ/05/2023
Dodano: 2023-03-13 - Zakup ambulansu sanitarnego wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
Dodano: 2022-12-22 - Zakup ambulansu sanitarnego wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
Dodano: 2022-08-23 - Zakup 4 ambulansów typu C dla podmiotów leczniczych
Dodano: 2022-04-09 - Zakup 3 ambulansów typu C dla WSPRiTS "Meditrans" SPZOZ w Warszawie
Dodano: 2022-04-09 - Zakup 7 ambulansów typu T dla podmiotów leczniczych
Dodano: 2022-04-04 - Zakup karetki transportowej Mercedes-Benz Sprinter D 314 CDI Furgon 3924 mm, Model: Mercedes-Benz Sprinter
Dodano: 2022-02-28