Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 843 40 22 w. 263 , fax. 59 84 17 149
- Data zamieszczenia: 2019-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
ul. Szczecińska 112
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 843 40 22 w. 263, fax. 59 84 17 149
REGON: 77053053000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgkslupsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch (2) odkurzaczy elektrycznych do zbierania odpadów miejskich. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch (2) odkurzaczy elektrycznych do zbierania odpadów miejskich - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Urządzenie przystosowane do zbierania odpadów miejskich np. niedopałki papierosów, liście, puszki, butelki, odchody zwierzęce. Zamawiający wymaga minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na urządzenie, minimum 12-miesięczny okres gwarancji na akumulatory licząc od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego. Oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę towaru za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą, pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ oraz w formularzu ofertowym. Z urządzeniami musi zostać dostarczona cała dokumentacja w języku polskim obejmująca: instrukcję obsługi, książkę gwarancyjną, serwisową, certyfikat zgodności CE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42999100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ), należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) specyfikację techniczną urządzenia, sporządzoną według Załącznika Nr 1a do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12-22 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone według Załącznika Nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną