Przetargi.pl
Dostawa drzwi zewnętrznych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie

Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Traugutta 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 718 93 50 , fax. 42 718 93 50
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
    ul. Traugutta 1 1
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 42 718 93 50, fax. 42 718 93 50
    REGON: 00073237000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drzwi zewnętrznych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę drzwi wejściowych do budynku szkoły o wymiarach szerokość 3760 mm, wysokość 2980 mm (1 szt.) pomiar, koszty transportu, wyładunek i wniesienie oraz demontaż starych drzwi i montaż nowych drzwi w siedzibie Zamawiającego. 2. Opis technologii: 1) drzwi dwuskrzydłowe otwierane na zewnątrz z ruchomym słupkiem z naświetlem górnym i ściankami bocznymi ,profil: aluminium ciepłe 2) próg aluminiowy 3) skrzydło wiodące prawe, 4) światło przejścia skrzydła wiodącego min.1000mm szerokości i 2000mm wysokości 5) światło przejścia po otwarciu obydwu skrzydeł min. 1680 mm szerokości 6) kolor brązowy 7) szyba pas górny -naświetla na zewnątrz szyba bezpieczna, wewnątrz szyba zwykła 8) szyba pas środkowy - na zewnątrz szyba bezpieczna, wewnątrz szyba bezpieczna 9) szyba pas dolny- wypełnienie, 10) wewnątrz - klamka aluminiowa 11) na zewnątrz - pochwyt 12) zamek główny z elektrozaczepem + wyprowadzone przewody pod domofon +zamek dodatkowy 13) samozamykacz z funkcją stop 14) 4 zawiasy na skrzydło 15) słupki boczne wzmocnione 3. Wymagane aprobaty: aprobata techniczna na poszczególne elementy stolarki tj: profile ,szkło, okucia oraz elementy do montażu, atest higieniczny PZH, PN - EN 1449. 4. Szkic drzwi został zawarty w załączniku Nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest przed wykonaniem przedmiotu zamówienia dokonać dokładnego pomiaru drzwi w siedzibie Zamawiającego 5. Wymagany gatunek I dostarczanych materiałów. 6. Wykonawca jest zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy. 7. Wszelkie materiały oraz narzędzia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zabezpiecza własnym staraniem i na własny koszt. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu, najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu zamówienia: kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem aprobat technicznych, atestów urządzeń, instrukcje obsługi użytkowania i konserwacji wydane przez producentów w języku polskim oraz dokumentację gwarancyjną. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442212007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w dziale IV. pkt 1 należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w dziale IV. pkt 1 i pkt 4 należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach