Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
pl. Uniwersytecki 1 1
50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
REGON: 00000130100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu Wrocławskiego: Pakiet I i Pakiet II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa druków MNiSW dla Uniwersytetu Wrocławskiego, obowiązujących szkoły wyższe według asortymentu i ilości podanych w Załączniku nr 4.1 i Załączniku nr 4.2 do SIWZ z podziałem na następujące dwie części: Pakiet I - obowiązujące druki szkolnictwa wyższego - dyplomy i świadectwa Pakiet II - obowiązujące druki szkolnictwa wyższego - druki dokumentujące przebieg studiów, druki pomocnicze Parametry jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia przedstawiono szczegółowo w zał. nr 4.1 (Pakiet I) i zał. Nr 4.2 (Pakiet II) do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie polegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 3-lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwie dostawy druków dla poszczególnych Pakietów, na które Wykonawca składa ofertę o wartości minimum: - dla Pakietu I - 120 000 zł brutto każda dostawa - dla Pakietu II - 50 000 zł brutto każda dostawa c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4.Wykaz wykonanych dostaw, (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, spełniających warunek szczegółowy sformułowany w rozdz.V pkt 1b specyfikacji, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ). 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry jakościowe i estetyczne
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa druków i formularzy służbowych
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa druków i formularzy służbowych
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa druków i formularzy służbowych
Dodano: 2015-03-19 - Dostawa publikacji
Dodano: 2014-10-02 - dostawa druków medycznych wykonywanych wg wzoru Zamawiającego, kopert różnych, książek psychotropowych oraz etykiet do drukarki termicznej dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej z podziałem na 5 zadań zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym (załącznik nr 1 do SIWZ)
Dodano: 2014-08-28 - Dostawa publikacji
Dodano: 2014-08-16 - Usługa polegająca na: Pakiet nr 1 a) opracowaniu i druku ulotek składanych b) druku zaproszeń oraz kopert c) opracowaniu i druku biuletynów wraz ich dostawą do siedziby Zamawiającego, Pakiet nr 2 - wydrukowaniu i dostawie druków wg wzorów Zamawiającego, Pakiet nr 3 - wydrukowanie i dostawie książek medycznych wg wzorów Zamawiającego.
Dodano: 2014-07-25 - cykliczne dostawy druków wykonywanych wg wzoru, gotowych i recept
Dodano: 2014-07-10 - WYDANIE MONOGRAFII W RAMACH PROJEKTU KLUCZOWEGO-AC/BZP/40/2014
Dodano: 2014-03-31 - Dostawa druków i książek akcydensowych i medycznych wg wzorów Zamawiającego z podziałem na 2 pakiety: Pakiet nr 1 - książki Pakiet nr 2 - druki
Dodano: 2014-03-31