Przetargi.pl
Dostawa druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu Wrocławskiego: Pakiet I i Pakiet II

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
    REGON: 00000130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu Wrocławskiego: Pakiet I i Pakiet II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa druków MNiSW dla Uniwersytetu Wrocławskiego, obowiązujących szkoły wyższe według asortymentu i ilości podanych w Załączniku nr 4.1 i Załączniku nr 4.2 do SIWZ z podziałem na następujące dwie części: Pakiet I - obowiązujące druki szkolnictwa wyższego - dyplomy i świadectwa Pakiet II - obowiązujące druki szkolnictwa wyższego - druki dokumentujące przebieg studiów, druki pomocnicze Parametry jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia przedstawiono szczegółowo w zał. nr 4.1 (Pakiet I) i zał. Nr 4.2 (Pakiet II) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie polegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 3-lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwie dostawy druków dla poszczególnych Pakietów, na które Wykonawca składa ofertę o wartości minimum: - dla Pakietu I - 120 000 zł brutto każda dostawa - dla Pakietu II - 50 000 zł brutto każda dostawa c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4.Wykaz wykonanych dostaw, (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, spełniających warunek szczegółowy sformułowany w rozdz.V pkt 1b specyfikacji, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ). 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry jakościowe i estetyczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach