Przetargi.pl
Dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej - ZP/250/055/D/13

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2013-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej - ZP/250/055/D/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej w roku 2013 zgodnie z formularzem rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Dyplom doktora habilitowanego a)format: -dyplom A4(210x297) -odpis dyplomu A4(210x297) b)papier : -oryginał dyplomu : Olin Regular Cream 150 g/m2 -odpis dyplomu oraz odpis dyplomu przeznaczony do akt: Olin Regular Natural White 100g/m2 c)kolor dyplomu: Cream d)fonty: -nadruk na dyplomie wg załączonego wzoru (załącznik nr 10) 2)Dyplom doktora a)format : -dyplom A4(210x297) -odpis dyplomu A4(210x297) b)papier : -oryginał dyplomu : Olin Regular Cream 150 g/m2 -odpis dyplomu oraz odpis dyplomu przeznaczony do akt: Olin Regular Natural White 100g/m2 c)kolor dyplomu: Cream d)fonty: -nadruk na dyplomie wg załączonego wzoru (załącznik nr 11) 3)Świadectwa ukończenia studiów podyplomowych a)format: -dyplom A4(210x297) -odpis dyplomu A4(210x297) b)papier: -oryginał dyplomu : Olin Regular Cream 150 g/m2 -odpis dyplomu przeznaczony do akt: Olin Regular Natural White 100g/m2 c)kolor dyplomu: Cream d)fonty: -nadruk na dyplomie wg załączonego wzoru (załącznik nr 12) 4)Świadectwo ukończenia kursu a)format : -dyplom A4(210x297) -odpis dyplomu A4(210x297) b)papier: -oryginał dyplomu : Olin Regular Cream 150 g/m2 c)kolor dyplomu: Cream d)fonty: -nadruk na dyplomie wg załączonego wzoru (załącznik nr 13) 5)Teczka do dyplomu Strona zewnętrzna (załącznik nr 14) a)papier: -tekturowa okładka oklejana papierem granatowym zbliżonym do Pantone 540 barwionym w masie (mat, niepowlekany, gładki) b)nadruk: -Logotyp i tytuł dyplomu drukujemy techniką hot stampingu (złocenia) srebrną folią Strona wewnętrzna -wyklejka (załącznik nr 15) a)papier: -ofsetowy matowy niepowlekany b)nadruk: -ofsetowy dwukolorowy granat i czerwień (Pantone540/Pantone187) c)tasiemka -kolor granatowy zbliżony do koloru okładki 6)Ilości przedmiotu zamówienia zostały wskazane w poniższej tabeli: 1.świadectwo ukończenia studiów podyplomowych oryginał 2 380 szt. 2.świadectwo ukończenia studiów podyplomowych egzemplarz do akt 2 380 szt. 3.świadectwo ukończenia kursu dokształcającego oryginał 170 szt. 4.świadectwo ukończenia kursu dokształcającego egzemplarz do akt 170 szt. 5.dyplom doktora 170 szt. 6.odpis dyplomu doktora 120 szt. 7.odpis do akt dyplomu doktora 120 szt. 8.dyplom doktora habilitowanego 60 szt. 9.odpis dyplomu doktora habilitowanego 60 szt. 10.odpis do akt dyplomu doktora habilitowanego 60 szt. 11.teczka do dyplomu 180 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 300,00 PLN zł (słownie: trzysta złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O-Gdańsk, z dopiskiem: WADIUM - Dostawa druków ścisłego zarachowania Politechniki Gdańskiej. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). - e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11-12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11-12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5.Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenie to lub gwarancja musi obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7.Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach