Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 3592048, fax. 032 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków różnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa druków różnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w następujących częściach z następującymi terminami realizacji:
Część A - druki biblioteczne współfinansowane z EFRR w ramach Projektu Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka - termin dostawy do 10.09.2009 r.
Część B - pozostałe druki biblioteczne - termin dostawy do 10.09.2009 r.
Część C - Materiały do archiwizowania zbiorów - termin dostawy do 20.09.2009 r.
Część D - Druki dla akademików - termin dostawy do 06.09.2009 r.
Część E - Karty Słuchaczy - druki współfinansowane z EFS w ramach Projektu Nauczyciel zawodu z przyszłością - termin wykonania do 06.09.2009 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1.określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (sporządzone wg. Zasad, o których mowa w cz. II pkt.3 SIWZ).
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania w/w. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
3.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 4, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 4, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami.).
Dokumenty wymienione w pkt. 4, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 3 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt.4 , muszą być złożone przez każdego Wykonawcę.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia//nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę papierów komputerowych, kopert, artykułów biurowych, płyt CD i DVD dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. sprawie 5 / 5 PN / 2015
Dodano: 2015-02-19 - Dostawy materiałów biurowych oraz druków akcydensowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie i podległych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2014-03-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę papierów komputerowych, kopert, artykułów biurowych, płyt CD i DVD dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy 7/7PN/2014
Dodano: 2014-02-05 - Sukcesywna dostawa druków sądowych, okładek i urządzeń ewidencyjnych do komórek organizacyjnych Sądu Rejonowego Katowice- Wschód w Katowicach
Dodano: 2014-01-17 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.
Dodano: 2013-10-28 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.
Dodano: 2013-10-11 - Sukcesywna dostawa druków sądowych, okładek i urządzeń ewidencyjnych do komórek organizacyjnych Sądu Rejonowego Katowice- Wschód w Katowicach
Dodano: 2013-01-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, płyt CD i DVD dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 1/1PN/2013
Dodano: 2013-01-15 - Dostawa artykułów i materiałów z grupy CPV: 228, 229, 301, 337 o wartości poniżej 200 000 euro
Dodano: 2012-11-21 - Dostawa artykułów i materiałów z grupy CPV: 228,229,301,337
Dodano: 2012-02-07