Urząd Miasta Szczecin ogłasza przetarg
- Adres: 70-456 Szczecin, ul. Armii Krajowej 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4245102 , fax. 091 4245104
- Data zamieszczenia: 2009-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Szczecin
ul. Armii Krajowej 1 1
70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4245102, fax. 091 4245104
REGON: 00059982400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków na potrzeby Urzędu Miasta Szczecin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków do Urzędu Miasta Szczecin Kod CPV 22900000-9 2. Zakres zamówienia obejmuje: Część I Druk Folderu wizerunkowego Szlaki Leśne a) nakład: 8.000 szt., b) folder informacyjny formatu 21x21 cm, c) ilość- 24 strony (razem z okładką), d) całość pełen kolor 4/4, e) gramatura papieru: środek 200g, f) okładka 250g plus laminat matowy i lakier punktowy UV, g) całość szyta - 2 zszywki, h) insert: format 42/42 cm , gramatura papieru: 200 g., całość pełen kolor; przymocowany przy pomocy kleju żelowego silikonowego jeden projekt przekazany przez zamawiającego elektronicznie w formie plików w wersji PDF. Część II Druk mapki Plan centrum miasta a) nakład: 50.000 szt., b) folder formatu: A4, c) objętość- 2 strony, d) całość pełen kolor 4/4, e) papier: kreda 135 g, błysk jeden projekt przekazany przez zamawiającego elektronicznie w formie plików w wersji PDF. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa druków i ksiąg medycznych do SPSK NR 1 PUM na okres 3 lat. OS/ZP/49/16
Dodano: 2016-07-06 - Dostawę druków ,ksiąg medycznych oraz płyt CD-R do nadruku do SPSK NR 1 PUM na okres 3 lat. OS/ZP/40/16
Dodano: 2016-06-07 - dostawa dokumentacji medycznej, w tym: druków, książek medycznych oraz kopert
Dodano: 2016-04-06 - Dostawę druków na studia dla Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2016-03-18 - Druk materiałów promocyjnych - informator kulturalny, folder, plakaty
Dodano: 2015-12-30 - Druk materiałów promocyjnych 40 lecie CK 105
Dodano: 2015-11-09 - Druk materiałów promocyjnych 40 lecie CK 105
Dodano: 2015-10-21 - Druk materiałów promocyjnych - druki II półrocze 2015
Dodano: 2015-09-22 - Druk materiałów promocyjnych na 34. KFDF MiF oraz pozostałych druków CK105
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa druków na studia dla Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2015-03-20