Sąd Rejonowy w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-368 Opole, ul. Ozimska 60A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 5415406, 5415419 , fax. 77 5415575
- Data zamieszczenia: 2014-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Opolu
ul. Ozimska 60A 60A
45-368 Opole, woj. opolskie
tel. 77 5415406, 5415419, fax. 77 5415575
REGON: 00032378900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków, ksiąg ewidencyjnych, okładek, etykiet i klipsów archiwizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
(Numeracja wg SIWZ) 3.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków, okładek, urządzeń ewidencyjnych, etykiet i klipsów archiwizacyjnych, których opis oraz ilości zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. 3.3 Wymagania: 3.3.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia na koszt własny (w tym wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego i dokonanie protokolarnego przekazania danej dostawy), transzami, w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Składanie zamówień odbywać się będzie w dni robocze w godz. od 7:30 do 15:30 pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/adres wskazany przez Wykonawcę. Realizacja zamówień odbywać się będzie w okresie podanym w pkt 4 SIWZ. 3.3.2. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) 3.3.3. Oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe i wcześniej nieużywane. 3.3.4. Zamawiający podając opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1A określa jego parametry ogólne. Nadruk (treść i forma) muszą odpowiadać przepisom obowiązującym na dzień złożenia zamówienia. Dla nowych wzorów Wykonawca musi umożliwić złożenie zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty opublikowania danego wzoru. 3.3.5. Zamawiający udostępni wgląd do wzorów druków wykorzystywanych przez Zamawiającego i obowiązujących obecnie, w siedzibie zamawiającego pok. nr 8 w godz. od 9.00 do 14.00, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu pod nr tel. 077/54-15-406. 3.3.6. Zamawiający wymaga, aby dostawy odbywały się na warunkach określonych w projekcie umowy przedstawionym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3.4 Określone w załączniku nr 1A ilości zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia (jednak nie mniej niż 50% całego zamówienia) z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów biurowych do Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach w 2016 r
Dodano: 2016-01-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/117/2015)
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020, PO PT 2014-2020 oraz Interreg V-A CZ-PL
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa materiałów biurowych i papieru do urządzeń drukujących na potrzeby realizacji zadania Opolska Karta Rodziny i Seniora oraz w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Terytorialne - wzmocnienie systemu monitorowania polityk publicznych, Poddziałanie 5.2.1 PO KL. Nr postępowania: DOA-IV.272.49.2015
Dodano: 2015-09-25 - Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu w ramach projektu pn.: Równi na Rynku Pracy materiałów biurowych i eksploatacyjnych, z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2015-09-15 - Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu materiałów biurowych w ramach projektu pn.: Ginące zawody pomysłem na przyszłość
Dodano: 2015-06-25 - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA IZBY SKARBOWEJ W OPOLU I URZĘDÓW SKARBOWYCH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
Dodano: 2015-05-18 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Projektu pod nazwą: Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku
Dodano: 2015-05-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów współfinansowanych przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/47/2015)
Dodano: 2015-04-28