Przetargi.pl
Dostawa druków, ksiąg ewidencyjnych, okładek, etykiet i klipsów archiwizacyjnych

Sąd Rejonowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-368 Opole, ul. Ozimska 60A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 5415406, 5415419 , fax. 77 5415575
  • Data zamieszczenia: 2014-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Opolu
    ul. Ozimska 60A 60A
    45-368 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 5415406, 5415419, fax. 77 5415575
    REGON: 00032378900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa druków, ksiąg ewidencyjnych, okładek, etykiet i klipsów archiwizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    (Numeracja wg SIWZ) 3.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków, okładek, urządzeń ewidencyjnych, etykiet i klipsów archiwizacyjnych, których opis oraz ilości zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. 3.3 Wymagania: 3.3.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia na koszt własny (w tym wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego i dokonanie protokolarnego przekazania danej dostawy), transzami, w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Składanie zamówień odbywać się będzie w dni robocze w godz. od 7:30 do 15:30 pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/adres wskazany przez Wykonawcę. Realizacja zamówień odbywać się będzie w okresie podanym w pkt 4 SIWZ. 3.3.2. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) 3.3.3. Oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe i wcześniej nieużywane. 3.3.4. Zamawiający podając opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1A określa jego parametry ogólne. Nadruk (treść i forma) muszą odpowiadać przepisom obowiązującym na dzień złożenia zamówienia. Dla nowych wzorów Wykonawca musi umożliwić złożenie zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty opublikowania danego wzoru. 3.3.5. Zamawiający udostępni wgląd do wzorów druków wykorzystywanych przez Zamawiającego i obowiązujących obecnie, w siedzibie zamawiającego pok. nr 8 w godz. od 9.00 do 14.00, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu pod nr tel. 077/54-15-406. 3.3.6. Zamawiający wymaga, aby dostawy odbywały się na warunkach określonych w projekcie umowy przedstawionym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3.4 Określone w załączniku nr 1A ilości zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia (jednak nie mniej niż 50% całego zamówienia) z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach