Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 92-213 Łódź, Pomorska 251
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi
Pomorska 251
92-213 Łódź, woj. łódzkie
REGON: 472147559 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa druków i etykiet dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i etykiet dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. 3.1. W skład przedmiot zamówienia wchodzą: Pakiet Nr 1: Etykiety samoprzylepne do drukowania danych pacjentów: różne rodzaje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. 1 – Formularz asortymentowo cenowy.3.2. Wspólny słownik zamówień CPV: 22000000-0 Druki i produkty podobne, 30199730-6 Wizytówki, 30199760-5 Etykiety; 30199761-2 Etykiety z kodem kreskowym; 30192800-9 Etykiety samoprzylepne.Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów opisanych w załączonych tabelach – załącznik Nr 1 - Formularz asortymentowo - cenowy.3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej. Każdy Wykonawca może przystąpić do postępowania pod warunkiem wypełnienia wszystkich pozycji w załączniku Nr 1 i podaniu kwoty ostatecznej za cały przedmiot zamówienia.Brak wyceny na daną pozycję w załączniku asortymentowo-cenowym Nr 1 spowoduje odrzucenie oferty.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia w trakcie trwania umowy zmian w drukach już istniejących w granicach wartości kontraktu. Zamawiający o takich przypadkach poinformuje Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem. Zamówienia będą realizowane na podstawie częściowych zapotrzebowań zgłaszanych w miarę bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca będzie wystawiał i załączał fakturę do każdorazowej dostawy. Termin dostawy zamówień (od dnia złożenia zapotrzebowania) - (min. 2 dni - max. 5 dni roboczych) – stanowi kryterium oceny ofert.Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i etykiet dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Pakiet Nr 2: Wizytówki imienne – wiele rodzajów, minimum 10 zmian: wizytówka jednostronna, Wizytówki dla pacjentów szpitala – wizyta u lekarza (dwa rodzaje), Wizytówki dla pacjentów szpitala – wyniki badań laboratorium (dwa rodzaje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. 1 – Formularz asortymentowo cenowy.3.2. Wspólny słownik zamówień CPV: 22000000-0 Druki i produkty podobne, 30199730-6 Wizytówki, 30199760-5 Etykiety; 30199761-2 Etykiety z kodem kreskowym; 30192800-9 Etykiety samoprzylepne.Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów opisanych w załączonych tabelach – załącznik Nr 1 - Formularz asortymentowo - cenowy.3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej. Każdy Wykonawca może przystąpić do postępowania pod warunkiem wypełnienia wszystkich pozycji w załączniku Nr 1 i podaniu kwoty ostatecznej za cały przedmiot zamówienia.Brak wyceny na daną pozycję w załączniku asortymentowo-cenowym Nr 1 spowoduje odrzucenie oferty.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia w trakcie trwania umowy zmian w drukach już istniejących w granicach wartości kontraktu. Zamawiający o takich przypadkach poinformuje Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem. Zamówienia będą realizowane na podstawie częściowych zapotrzebowań zgłaszanych w miarę bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca będzie wystawiał i załączał fakturę do każdorazowej dostawy. Termin dostawy zamówień (od dnia złożenia zapotrzebowania) - (min. 2 dni - max. 5 dni roboczych) – stanowi kryterium oceny ofert.Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i etykiet dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Pakiet Nr 3: Naklejki na foli samoprzylepnej oraz tabliczki informacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. 1 – Formularz asortymentowo cenowy.3.2. Wspólny słownik zamówień CPV: 22000000-0 Druki i produkty podobne, 30199730-6 Wizytówki, 30199760-5 Etykiety; 30199761-2 Etykiety z kodem kreskowym; 30192800-9 Etykiety samoprzylepne.Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów opisanych w załączonych tabelach – załącznik Nr 1 - Formularz asortymentowo - cenowy.3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej. Każdy Wykonawca może przystąpić do postępowania pod warunkiem wypełnienia wszystkich pozycji w załączniku Nr 1 i podaniu kwoty ostatecznej za cały przedmiot zamówienia.Brak wyceny na daną pozycję w załączniku asortymentowo-cenowym Nr 1 spowoduje odrzucenie oferty.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia w trakcie trwania umowy zmian w drukach już istniejących w granicach wartości kontraktu. Zamawiający o takich przypadkach poinformuje Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem. Zamówienia będą realizowane na podstawie częściowych zapotrzebowań zgłaszanych w miarę bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca będzie wystawiał i załączał fakturę do każdorazowej dostawy. Termin dostawy zamówień (od dnia złożenia zapotrzebowania) - (min. 2 dni - max. 5 dni roboczych) – stanowi kryterium oceny ofert.Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i etykiet dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Pakiet Nr 4: Etykiety samoprzylepne z kodem paskowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 – Formularz asortymentowo – cenowy.3.2. Wspólny słownik zamówień CPV: 22000000-0 Druki i produkty podobne, 30199730-6 Wizytówki, 30199760-5 Etykiety; 30199761-2 Etykiety z kodem kreskowym; 30192800-9 Etykiety samoprzylepne.Przedmiot zamówienia składa się z 4 pakietów opisanych w załączonych tabelach – załącznik Nr 1 - Formularz asortymentowo - cenowy.3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej. Każdy Wykonawca może przystąpić do postępowania pod warunkiem wypełnienia wszystkich pozycji w załączniku Nr 1 i podaniu kwoty ostatecznej za cały przedmiot zamówienia.Brak wyceny na daną pozycję w załączniku asortymentowo-cenowym Nr 1 spowoduje odrzucenie oferty.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia w trakcie trwania umowy zmian w drukach już istniejących w granicach wartości kontraktu. Zamawiający o takich przypadkach poinformuje Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem. Zamówienia będą realizowane na podstawie częściowych zapotrzebowań zgłaszanych w miarę bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca będzie wystawiał i załączał fakturę do każdorazowej dostawy. Termin dostawy zamówień (od dnia złożenia zapotrzebowania) - (min. 2 dni - max. 5 dni roboczych) – stanowi kryterium oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199760-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną