Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Bankowa 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 359 13 34, , fax. -
REGON: 000001347 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.us.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego druki dyplomów doktora oraz doktora nauk, zgodnie z załącznikami nr 1.1-1.8 do SIWZ. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1.1-1.8 do SIWZ. 3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup druków wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty otrzymania zamówienia, które zostanie przekazane Wykonawcy po zawarciu umowy, nie później niż do 15.01.2020r., przy czym Zamawiający zastrzega, że Magazyn Artykułów Rożnych UŚ w dn. od 21.12.2019r. do 12.01.2020r. będzie nieczynny. 5) Adres dostawy: Magazyn Artykułów Rożnych, Uniwersytet Śląski, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22458000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych, 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. .// 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa elektronicznych legitymacji służbowych nauczyciela akademickiego ELSNA
Dodano: 2020-08-13 - Dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego
Dodano: 2020-05-26 - Dostawa elektronicznych legitymacji studenckich ELS
Dodano: 2020-04-22 - Dostawa papieru zabezpieczonego przeznaczonego do drukowania dyplomów wg bieżących potrzeb Zamawiającego
Dodano: 2019-07-17 - Dostawa elektronicznych legitymacji studenckich i doktoranckich
Dodano: 2019-04-05 - Dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego wg bieżących potrzeb Zamawiającego
Dodano: 2019-03-28 - Dostawa elektronicznych legitymacji studenckich i doktoranckich
Dodano: 2018-04-09 - Dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego wg bieżących potrzeb Zamawiającego
Dodano: 2018-03-20 - Dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego
Dodano: 2017-05-24 - Dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego
Dodano: 2017-03-16