Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 64 68 502 , fax. 12 64 68 930
- Data zamieszczenia: 2011-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
os. Złotej Jesieni 1 1
31-826 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 64 68 502, fax. 12 64 68 930
REGON: 12118869400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/umowy
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szpital sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków, etykiet, materiałów eksploatacyjnych do drukarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków, etykiet, materiałów eksploatacyjnych do drukarek zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Opis zamówienia : a) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych gdzie część stanowią poszczególne pakiety: I, II, oraz pakiet III na pozycje asortymentowe od. po.z 1 do poz. 5 b) zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi pakiet I, II oraz pakiet III poz. od 1 do poz. 5 c) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji dla poszczególnego pakietu lub pozycji asortymentowej zostaną odrzucone; d) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Wymagane warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie pakietu I: a)okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 12 miesiące od daty dostawy W okresie trwania gwarancji Wykonawca zapewnia niezawodną pracę przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w użytkowaniu przedmiotu zamówienia, (które nie wynikają z błędnej eksploatacji) Wykonawca w ramach gwarancji zobowiązany jest w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia do wymiany danego asortymentu na nowy. b)Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania i utylizacji zużytych pojemników na własny koszt. Odbiór zużytych pojemników odbywać się będzie raz w miesiącu (w terminie obustronnnie uzgodnionym) lub w momencie sukcesywnej dostawy. c) Każde opakowanie proszku musi posiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista typów drukarek do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany). Nazwa producenta musi znajdować się również bezpośrednio na samym produkcie d) W przypadku gdy zastosowanie przedmiotu zamówienia stanie się bezpośrednią przyczyną awarii urządzenia w którym zostało użyte, Dostawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy tego urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTARCZENIE BLOCZKÓW RECEPT KODOWANYCH.
Dodano: 2015-08-21 - sukcesywna dostawa książek i druków medyczne oraz akcydensowych
Dodano: 2014-06-18 - Dostawa druków do systemu HINZ
Dodano: 2014-05-30 - Dostawa papieru firmowego dla UMWM w 2014 r.
Dodano: 2014-04-17 - Dostawa druków akcydensowych i druków specjalnych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2014 roku
Dodano: 2013-11-14 - Dostawa druków do systemu HINZ
Dodano: 2013-06-28 - Dostawa bloczków recept
Dodano: 2013-06-20 - Dostawa bloczków recept
Dodano: 2012-09-14 - Dostawa druków do systemu HINZ do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie (DZP-AB-271-156/2012)
Dodano: 2012-08-10 - dostawa książek i druków medycznych
Dodano: 2012-04-24