Komunikacja Miejska - Płock sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (024) 3675167 , fax. 0243675114
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska - Płock sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 17 17
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. (024) 3675167, fax. 0243675114
REGON: 61040391200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.km.ump.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spólka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa druków biletowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa druków biletowych 1. Bilety jednorazowe 10.000.000 szt. 2. Karnety 70.000 szt. 3. Znaczki do biletów okresowych 15.000 szt. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224590002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych b/ w ciągu ostatnich trzech lat wykonali minimum 5 dostaw druków biletowych dla gminnego transportu zbiorowego każda o wartości równej lub większej niż wartość oferty przetargowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wobec podmiotu wykonawcy wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) Wykaz minimum 5 dostaw wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat druków biletowych dla gminnego transportu zbiorowego każda o wartości równej lub większej niż wartość oferty przetargowej z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dodatkowe zabezpieczenia biletów
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.km.ump.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rolek do automatów stacjonarnych i mobilnych produkcji biletów z paskiem magnetycznym
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa rolek do automatów stacjonarnych i mobilnych produkcji biletów z paskiem magnetycznym
Dodano: 2016-02-11 - Zakup biletów lotniczych na potrzeby realizacji projektu: Projekt nr 10/NMF PL15/14pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15 - 240/BF/15/MT
Dodano: 2015-10-30 - Zakup 16 biletów lotniczych dla zagranicznych uczestników seminarium Forum Salzburg organizowanego w dniach 16 18 listopada 2015 r. w ramach projektu Bezpieczna Sieć Europolu dla polskiej Policji realizowanego w ramach programu ISEC. Nr sprawy 195 BF15 EZ
Dodano: 2015-09-16 - Zakup biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem na potrzeby realizacji projektu: Projekt nr 10/NMF PL15/14 pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15, sprawa nr 124/BF/15/KK.
Dodano: 2015-06-25 - Zakup biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem NNW na potrzeby projektu Bezpieczeństwo w ruchu drogowym współfinansowanego ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy - 67/BF/15/MT
Dodano: 2015-03-20 - Zakup biletów lotniczych na potrzeby realizacji projektu: Projekt nr 10/NMF PL15/14 pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15, numer postępowania 241/BF/14/MR
Dodano: 2015-02-24 - DOSTAWA ROLEK DO AUTOMATÓW STACJONARNYCH I MOBILNYCH DO PRODUKCJI BILETÓW Z PASKIEM MAGNETYCZNYM
Dodano: 2015-01-29 - sprawa nr 243/BF/14/MK zakup 12 biletów w ramach projektu Chopin dotyczącego Ograniczenia i dystrybucji narkotyków w Unii Europejskiej realizowanego w ramach programu ISEC.
Dodano: 2014-11-14 - Dostawa 3000 szt. rolek do automatów stacjonarnych do produkcji biletów z paskiem magnetycznym.
Dodano: 2014-10-29