Prokuratura Okręgowa ogłasza przetarg
- Adres: 61-736 Poznań, ul. Solna 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061-8852-000 , fax. 061 8472594
- Data zamieszczenia: 2014-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa
ul. Solna 10 10
61-736 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061-8852-000, fax. 061 8472594
REGON: 00000039400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.po.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków, okładek, środków ewidencyjnych, których opis oraz ilość zawiera załącznik nr 2 - Formularz cenowy. 2. Określone w załączniku nr 2 ilości możliwych do zamówienia druków zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych materiałów z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 3. Składanie zamówień zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości odbywać się będzie w dni robocze w godz. od 7.30 do 15.00 pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/adres wskazany przez Wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na koszt własny ( w tym wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego i dokonania przekazania danej dostawy osobie wskazanej w zamówieniu) w terminie 14 dni od złożenia zamówienia. 5. Wykonawca poinformuje telefonicznie Zamawiającego (osobę wymienioną w zamówieniu) o terminie dostawy. 6. Wykaz lokalizacji, gdzie będą dostarczane druki zawiera załącznik nr 3. 7. Zamawiający przewiduje, że zamówienia składane będą jeden raz w miesiącu. 8. Dla nowych wzorów Zamawiający musi umożliwić Wykonawcy przygotowanie nowego druku i Zamawiający może złożyć zamówienie nie prędzej niż w ciągu 14 dni od udostępnienia Wykonawcy wzoru druku. 9. Za ujawnione wady dostarczonego towaru odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do jego wymiany, na własny koszt, na towar o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od chwili ujawnienia jego wad. 10. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.po.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa zestawów biurowych dla projektu Kadry dla Gospodarki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2015-02-17 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2014-12-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dodano: 2014-02-28 - Sukcesywna dostawa druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2013-04-26 - Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem przedmiotu zamówienia wg III grup: I grupa: artykuły papiernicze, II grupa: artykuły piśmiennicze, III grupa: papier ksero dla Magazynu Centralnego UMP, ul. Przybyszewskiego 39
Dodano: 2013-01-22 - Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem przedmiotu zamówienia wg IV grup: I grupa: artykuły papiernicze, II grupa: artykuły piśmiennicze, III grupa: papier ksero, IV grupa: papier offsetowy i kredowany dla Magazynu Centralnego UMP, ul. Przybyszewskiego 39 (I, II i III gr.) oraz Wydawnictwa Naukowego UMP, ul. Bukowska 70 (IV gr.)
Dodano: 2011-10-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego
Dodano: 2011-09-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów piśmienno - biurowych i papieru dla Oddziału Gospodarczego JW. 3477 w Lesznie
Dodano: 2011-03-25 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru kserograficznego w 2011 r.
Dodano: 2010-10-22