Przetargi.pl
Dostawa drukarki wielkoformatowej dla ZZMiUW w Szczecnie

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-415 Szczecin, Al. Papieża Jana Pawła II 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
  • Data zamieszczenia: 2011-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    Al. Papieża Jana Pawła II 42 42
    70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
    REGON: 00103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drukarki wielkoformatowej dla ZZMiUW w Szczecnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: -dostawa drukarki wielkoformatowej kolorowej z automatycznym dwurolkowym podajnikiem materiałów eksploatacyjnych z automatycznym obcinaniem wydrukowanych obrazów oraz integracja przedmiotu zamówienia z posiadanym skanerem wielkoformatowym (celem uzyskania hybrydy wielkoformatowej do kopiowania, drukowania i skanowania dokumentacji wielkoformatowej monochromatycznej oraz kolorowej). - przeszkolenie stanowiskowe pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczanego urządzenia Kod CPV: 42991210-4 Maszyny drukarskie offsetowe 1.1.1. Drukarka wielkoformatowa spełniających poniżej wymienione wymagania: -drukowania dostępne dla trybu monochromatycznego oraz kolorowego, -dwurolkowy automatyczny podajnik materiału z możliwością rozbudowy do trzech rolek, -automatyczne obcinanie wydrukowanych obrazów, -funkcje zdalnego zarządzania ustawieniami systemu poprzez sieć LAN, -wyświetlanie stanu i ustawień całego systemu w języku polskim, -obsługa urządzenia z wykorzystaniem polskojęzycznych paneli operatorskich oraz polskojęzycznego oprogramowania do zarządzania drukowaniem , - dwa pakiety 1 głowica + 2 pojemniki 400 ml w każdym kolorze (4 kolory) - 4 rolki papieru o gramaturze 90 g|m2 i szerokości 914 mm, -pamięć minimum 1024 MB RAM, -pamięci dyskowe o łącznej pojemności minimum 160 Gb przeznaczone do buforowania plików i jako pamięć zestawów. -szerokość drukowania minimum 914 mm, -rozdzielczość fizyczna minimum 600 x 600dpi, -szybkość drukowania dla trybu monochromatycznego minimum 40 formatów A0 na godzinę, -szybkość drukowania dla trybu kolorowego minimum 20 formatów A0 na godzinę, -zasobniki atramentu o pojemności minimum 400 ml z możliwością wymiany podczas pracy systemu, -wbudowana karta sieciowa TCP| IP 10-100 Mb|s, -obsługiwane formaty plików (minimum): HPGL, HPGL|2, Calcomp, HP-RTL, TIFF 6.0, CALS, C4, NIRS|NIFF; JPG, -sterowniki pod Windows 2000 XP Vista, Windows Serwer 2003|2008, Windows Terminal Serwer i AutoCAD, -okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące W wyniku integracji przedmiotu zamówienia z posiadanym skanerem wielkoformatowym Zamawiający wymaga by uzyskana hybryda wielkoformatowa do kopiowania, drukowania i skanowania dokumentacji wielkoformatowej monochromatycznej oraz kolorowej została podłączona i skonfigurowana, która powinna spełniać funkcje kopiarki: -zmiana skali od 10% do 1000% w krokach maksymalnie 0,5%; -kopiowanie dokumentacji monochromatycznej i kolorowej -długość oryginału - maksymalnie 15 metrów; -szerokość oryginału kopiowania do 914 mm; -możliwość zachowania lub kasowania wybranego obszaru; -kopiowanie wielokrotne przy jednokrotnym skanowaniu oryginału; -automatyczna optymalizacja jakości kopii (kompensacja tła, poprawianie linii o słabej widoczności); -kopiowanie zestawów, możliwość tworzenia zestawów prac podczas kopiowania bezpośrednio z panela operatorskiego skanera z automatycznym sortowaniem na zestawy -obsługa urządzenia z wykorzystaniem polskojęzycznych paneli operatorskich oraz polskojęzycznego oprogramowania do zarządzania drukowaniem, skanowaniem i kopiowaniem; -wygładzanie przejść tonalnych; -możliwość automatycznego kopiowania z panelu operatorskiego skanera; -automatyczne rozpoznawanie szerokości oryginału -polskojęzyczny panel operatorski skanera. Zamawiający wymaga w ramach przedmiotowego zamówienia zapewnienia przez Wykonawcę wykonywania serwisu gwarancyjnego przez producenta danej drukarki lub autoryzowanego partnera serwisowego obejmującego co najmniej bezpłatną: - wymianę głowicy w przypadku jej uszkodzenia po wykorzystaniu max. 350 ml, - wymianę kaset czyszczących raz rocznie lub max. raz na 2400m2 zużytego papieru - minimum dwa roczne przeglądy - updaty firmware - updaty kontrolera - najnowsze sterowniki - przemieszczenie maszyny raz w roku - dodatkowe szkolenie operatorów Ponadto wymagany jest: - czas reakcji na zgłoszenie serwisowe - następny dzień roboczy, - możliwość wykupu urządzenia przez wykonawcę przy wymianie na nowe 1.1.3. Informacje dodatkowe Dostarczony sprzęt ma być produktem nieregenerowanym w ogóle, nowym bez wymienionych jakichkolwiek elementów. Sprzęt będzie posiadał numer fabryczny oraz Deklaracje zgodności WE, uprawniającą do znaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa CE i będzie oznaczony tym znakiem. Pod terminem nowe urządzenie Zamawiający rozumie urządzenia fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie instalowane nigdy wcześniej w żadnym celu, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego dostawą do Zamawiającego Sprzęt musi posiadać wszelkie niezbędne certyfikaty, instrukcje obsługi oraz gwarancje w języku polskim. 1.1.4. Informacja o miejscu i sposobie dostawy: 1) Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego w Szczecinie. 2) Dostawa odbędzie się jednorazowo. 3) Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4) Dostawa towaru winna się odbyć w dzień roboczy, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429912104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 2000,00 PLN 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 1 lutego 2011r. do godz. 10.00. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn. NP|NI|333|3|2011 Dowód wniesienia wadium w oryginale należy dołączyć do oferty. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie (pok. 20), przed upływem terminu składania ofert . 7.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9.Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA: Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy, w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną