III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera ogłasza przetarg
- Adres: 93-113 Łódź, ul. Milionowa 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera
ul. Milionowa 14 14
93-113 Łódź, woj. łódzkie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarki laserowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz tonerów do drukarek. Sprawa nr 58/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa drukarki laserowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi (Zakres I) oraz tonerów do drukarek (Zakres II). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. Zamówienie poniżej 206.000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w ogólnej wysokości 355,00 PLN. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy przedłożą następujące dokumenty: 1) Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy, tj. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) Opis techniczny przedmiotu zamówienia dotyczący zakresu I - wypełniony w rubryce Parametry oferowanego sprzętu w zakresie spełniania wymagań dotyczących granicznych parametrów technicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ) oraz dodatkowo w postaci elektronicznego nośnika - w formie płyty CD (w formacie Word); 4) Specyfikacja techniczna producenta (dotyczy zakresu I poz. 1); 5) Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku wszelkiego uszkodzenia urządzeń, wynikłego z używania zaproponowanych materiałów równoważnych Wykonawca usunie je w autoryzowanym serwisie producenta na swój koszt. Wykonawca składając ofertę na równoważne materiały bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów (dot. Zakresu I poz. 2 i Zakresu II)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2015-07-30 - Dostawa drukarek dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
Dodano: 2014-11-18 - 20/W3/D/2014
Dodano: 2014-07-28 - Realizacja Projektu Przyjazne przedszkola w Gminie Sławno - zadanie 3 wyposażenie
Dodano: 2014-05-07 - dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2014-04-29 - Dostawa drukarek laserowych monochromatycznych. (Sprawa nr 16/2014)
Dodano: 2014-04-23 - Realizacja Projektu Przyjazne przedszkola w Gminie Sławno - zadanie 3 wyposażenie
Dodano: 2014-04-17 - Zakup drukarki laserowej kolorowej A3, zakup drukarki laserowej kolorowej A4 oraz zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby PUP w Radomsku (wymiana sprzętu z 2007 roku), zakup tonerów do ww. urządzeń oraz zakup tonerów do drukarek eksploatowanych w PUP w Radomsku (wg załącznika).
Dodano: 2013-11-22 - Dostawa 9 sztuk kolorowych cyfrowych laserowych sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Łodzi
Dodano: 2013-10-15 - Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Dodano: 2013-08-27