Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie ogłasza przetarg
- Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 26 93 514 , fax. 018 26 93 526
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie
ul. Rynek 2 2
34-240 Jordanów, woj. małopolskie
tel. 018 26 93 514, fax. 018 26 93 526
REGON: 12052878000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarki laserowej oraz kserokopiarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę drukarki laserowej czarno-białej formatu A4, Kserokopiarki z funkcją skanowania i drukowania formatu A3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: a) nie jest wykluczony na podstawie art. 24 ustawy, b) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Spełnienie wymogów potwierdzić należy poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt. X. 3) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). 4) Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Formularz oferty technicznej - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 5 do SIWZ, 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 w sprawie dokumentów, jakich zamawiający może żądać od dostawcy lub wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) - załączyć jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa drukarek dla PUP
Dodano: 2016-07-19 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Jednostek UJ
Dodano: 2016-07-12 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Jednostek UJ
Dodano: 2016-06-10 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy drukarki laserowej dla Instytuty Psychologii Stosowanej UJ, położonej w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/218/2016
Dodano: 2016-06-07 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Jednostek UJ
Dodano: 2016-05-31 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy drukarki laserowej dla Instytuty Psychologii Stosowanej UJ, położonej w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/183/2016
Dodano: 2016-05-27 - Zakup i dostawa 5 szt. monochromatycznych drukarek laserowych A4, 6 szt. kolorowych wielofunkcyjnych urządzeń laserowych A3, 4 szt. przełączników zarządzalnych (switch), 2 szt. zasilaczy bezprzerwowych UPS typu rack, 3 szt. zasilaczy bezprzerwowych UPS typu desktop oraz 1 szt. oprogramowania do urządzenia Fortigate na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-04-21 - Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ
Dodano: 2016-04-07 - Sukcesywna dostawa drukarek laserowych i skanerów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.27.2016
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa 2 sztuk urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Instytutu Psychologii UJ w Krakowie (30-060) przy ul. Ingardena 6.
Dodano: 2016-03-21