Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
- Data zamieszczenia: 2013-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3592048, fax. 32 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarki laserowej - DZP.381.146.2013.DW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki laserowej, zwana dalej sprzętem. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać stosowne certyfikaty.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 (Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia/Wykaz oferowanego sprzętu), który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem do siedziby Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
4. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, p. 420, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
5. Sprzęt powinien być dostarczony w dni robocze, w godzinach 8:00 - 15:00. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o planowanej dostawie co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem ( w formie elektronicznej, telefonicznie lub faxem). Zamawiający może odmówić przyjęcia sprzętu dostarczonego w dni uznane u Zamawiającego za wolne od pracy oraz w dni powszednie poza godzinami 8:00 - 15:00.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
7. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 28 dni od daty otrzymania zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy.
8. Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.
Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją sprzętu. Bieg terminu gwarancji dla sprzętu rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia karty gwarancyjnej na opakowaniu ze sprzętem.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
14.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne-0
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drukarki 3D, skanera 3D, oprogramowania oraz terminali do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa wielkoformatowego urządzenia drukującego wraz ze zbyciem obecnie funkcjonującego w Biurze Geodety Miasta systemu Océ ColorWave600
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa drukarki 3D wraz z materiałami eksploatacyjnymi
Dodano: 2016-06-15 - URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2015-12-17 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2015-12-02 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2015-10-21 - Usługa dzierżawy oraz serwisowania drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
Dodano: 2015-07-02 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2015-07-01 - Usługa serwisowania drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
Dodano: 2015-06-03 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-11-26