Przetargi.pl
Dostawa drukarek w ramach projektu ,,Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Drwinia,, w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion

Urząd Gminy w Drwini ogłasza przetarg

  • Adres: 32-709 Drwinia, Drwinia 57
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2817 153, 154 , fax. 012 2817 373
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Drwini
    Drwinia 57 57
    32-709 Drwinia, woj. małopolskie
    tel. 012 2817 153, 154, fax. 012 2817 373
    REGON: 00053767400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drwinia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drukarek w ramach projektu ,,Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Drwinia,, w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wybór Wykonawcy realizującego dostawę drukarek w ramach Projektu ,,Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Drwinia,, w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. - Do obowiązku Wykonawcy przedmiotu zamówienia należy dostawa, pod wskazany adres przez Zamawiającego drukarek wraz z dodatkowym zapasowym tonerem dla wszystkich beneficjentów końcowych. - Dostawa obejmuje 30 drukarek wraz z dodatkowym zapasowym tonerem dla 30 beneficjentów końcowych w gospodarstwach domowych oraz 16 drukarek wraz z dodatkowym zapasowym tonerem w 16 jednostkach podległych objętych projektem na terenie gminy Drwinia. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący drukarek wraz z dodatkowym zapasowym tonerem zawiera załącznik do SIWZ. - Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe ( rok produkcji nie wcześniej niż III kwartał 2013) - Dostarczane drukarki i tonery muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane deklaracje i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej. - Dostarczone drukarki należy zainstalować u beneficjentów końcowych w gospodarstwach domowych i jednostkach podległych objętych projektem. - Wykonanie protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania sprzętu dla Gminy Drwinia. W celu realizacji zamówienia Wykonawca, z którym będzie podpisana umowa zobowiązany będzie: - Opracować harmonogram dostawy uwzględniający daty dostarczenia sprzętu oraz zawierający wskazane przez Zamawiającego adresy i numery kontaktowe do osób odbierających sprzęt w miejscach docelowej dostawy zestawów. W celu opracowania harmonogramu wskazane jest, aby Wykonawca wcześniej skontaktował się z beneficjentami końcowymi, aby umówić termin dostawy pod wskazany adres. - Wykonać dostawy zgodnie z opracowanym harmonogramem lub gdyby zaistniała taka konieczność, podając przyczynę opóźnienia, dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia udzielenia zamówienia. - Zapewnić lokal (magazyn) na zestaw w przypadku zaistnienia sytuacji, która uniemożliwi Wykonawcy wykonanie dostaw zgodnie z harmonogramem. Miejsce składowania sprzętu musi być zaakceptowane przez Zamawiającego. - Dostarczyć każdemu beneficjentowi zestaw (drukarka oraz dodatkowy zastępczy toner) wraz z niezbędnym oprogramowaniem, okablowaniem, gwarancją - zgodny ze złożoną przez siebie ofertą i wymogami SIWZ. - Po wykonaniu dostaw należy przekazać Zamawiającemu oryginał lub kserokopie potwierdzoną za zgodność harmonogramu dostaw wraz informacją na temat przyczyn opóźnień i przesunięć jakie wystąpiły w trakcie realizacji dostaw, oraz z potwierdzeniem odbioru przez każdego beneficjenta. - Do podpisania kocowego protokołu zdawczo-odbiorczego w siedzibie Zamawiającego, potwierdzającego wykonanie zamówienia zgodnie ze złożoną przez siebie ofertą i wymogami SIWZ, w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia wykonanych prac. Załącznikiem do protokołu zdawczo-odbiorczego będzie harmonogram dostaw. - Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (PO IG), Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3. Wartość poniżej 200 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drwinia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach