Przetargi.pl
Dostawa drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi do Szkoły Podstawowej nr 360 przy ul. Dzieci Warszawy 42 w Warszawie oraz dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i interaktywnego oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Przedszkola nr 200 przy ul. Balbinki 1 w Warszawie.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi do Szkoły Podstawowej nr 360 przy ul. Dzieci Warszawy 42 w Warszawie oraz dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i interaktywnego oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Przedszkola nr 200 przy ul. Balbinki 1 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi do Szkoły Podstawowej nr 360 przy ul. Dzieci Warszawy 42 w Warszawie oraz dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i interaktywnego oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Przedszkola nr 200 przy ul. Balbinki 1 w Warszawie. 1. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów 32322000-6 - Urządzenia multimedialne 38652100-1 - Projektory, 51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i video. Zakres zamówienia, który wykonawca zobligowany jest do dostarczenia do Szkoły Podstawowej nr 360 przy ul. Dzieci Warszawy 42 w Warszawie: 3.1.1. Drukarka laserowa A4 o parametrach nie gorszych niż: duplex, monochromatyczna, USB 2.0, rozdzielczość druku 1200x1200 dpi, szybkość drukowania min 33 str./min, wyświetlacz LCD. Sztuk: 9. 3.1.2. Przewód USB do połączenia drukarki wymienionej w ppkt. 3.1.1. z komputerem, długość: 1,6-2,0 m. Sztuk: 9. 3.1.3. Toner do drukarki wymienionej w ppkt. 3.1.1., wydajność min.: 20 000 str. Sztuk: 20. 3.1.4. Patch cord o parametrach nie gorszych niż: kategoria: 5e, ekranowanie: UTP, standard: RJ45, 2-3m długości. Sztuk: 100. 3.1.5. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe: o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1a do Opisu przedmiotu zamówienia, sztuk: 1. 3.1.6. Komplet tonerów CMYK kompatybilnych z urządzeniem wymienionym w ppkt. 3.1.5., wydajność min.: 24 000 str. Sztuk: 4. Zakres zamówienia, który wykonawca zobligowany jest do dostarczenia i zamontowania w budynku Przedszkola nr 200 przy ul. Balbinki 1 w Warszawie: 3.2.1. Tablica interaktywna: o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1b do Opisu przedmiotu zamówienia, sztuk: 8. 3.2.2. Projektor multimedialny, sztuk: 8, o parametrach nie gorszych niż: • technologia projekcji: DLP, • jasność projektora: co najmniej 3100 lumenów; • Współczynnik kontrastu nie mniej niż: 20 000:1 • Format obrazu: możliwość wyświetlenia obrazu o przekątnej 80 cali (format 4:3), minimalna odległość projekcji 1,2 m(odległość od obrazu do najbardziej oddalonego od niej elementu projektora); • Lampa żywotność co najmniej 4000 h w trybie pełnej jasności; • Porty wejścia 1x15 pin D-Sub, 1xHDMI, 1xmini USB (typeB), 1xaudio in; • Maksymalne zużycie prądu 260 W; • Moc lampy co najmniej 170 W; • Wyposażenie: Okablowanie niezbędne do uruchomienia i podłączenia projektora do komputera • Oszczędność energii: Projektor ma posiadać wbudowany tryb oszczędzania energii poprzez samoczynne wyłączanie się w razie braku źródła sygnału 3.2.3. Stojak ścienny do projektora, sztuk: 8: kompatybilny z tablicą interaktywną i projektorem, wyposażony w regulowane ramiona umożliwiające przymocowanie każdego typu projektora, którego waga nie przekracza 8 kg, możliwość regulacji pochylenia projektora. 3.2.4. Podłoga interaktywna o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1c do Opisu przedmiotu zamówienia, sztuk: 6. 3.2.5. Pakiet gier rewalidacyjnych kompatybilnych z urządzeniem wymienionym w ppkt. 3.2.4., sztuk: 2. Gry opracowane we współpracy z ośrodkiem rehabilitacyjno-edukacyjno-wychowawczym, spełniające funkcję edukacyjną i rehabilitacyjną dla dzieci o różnym stopniu dysfunkcji. Gry bardziej przystępne w odbiorze (charakteryzujące się bardziej wyrazistymi kolorami, jednolitymi i jasnymi tłami, zmniejszoną liczbą obiektów poruszających się na planszy). 3.2.6. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe, sztuk: 1, umożliwiające drukowanie, skanowanie i kopiowanie do formatu A4, przeznaczone do wydruku w czerni i w kolorze, o parametrach nie gorszych niż: • Rozdzielczość drukowania 4.800 x 1.200 DPI • Szybkość druku co najmniej 24 Str./min. monochromatyczny, co najmniej 24 Str./min. kolor • Formaty papieru: C4 (koperta), Legal, A6, A5, B5, Letter, 9 x 13 cm, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, A4, B6, C5 (koperta),Nr 10 (koperta), C6 (koperta), DL (koperta) • Drukowanie dwustronne • Pojemność podajnika papieru: co najmniej 150 Arkusze • Drukowanie bezpośrednio z USB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30120000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 zł) 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.05.2019 roku o godz. 10:00 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 12.06.2019 roku; 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz „Oferta”, sporządzone według wzoru formularza – stanowiący załącznik nr 4 do S.I.W.Z.; 2) Formularz „Cenowy”, sporządzony według wzoru formularza– stanowiący załącznik nr 6 do S.I.W.Z.; 3) Wykaz parametrów technicznych oferowanego sprzętu objętego dostawą – spełniający wymagania określone przez zamawiającego. Wykaz sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 7 do S.I.W.Z. 4) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie sporządzone według wzoru formularza - stanowiącego załącznik nr 5 do S.I.W.Z. Wykonawca, składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. 5) Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach wykonawca dołącza do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (potwierdzenie przelewu), oryginał poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, składa w kasie Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Plac Czerwca 1976 r. Nr 1, 02-495 Warszawa. 6) Zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zdolnościach lub sytuacji, którego wykonawca będzie polegał lub innych dokumentów lub oświadczeń w przypadku realizacji zamówienia lub części zamówienia przy użyciu innych podmiotów. Na podstawie zobowiązania (oryginał) lub innych dokumentów lub oświadczeń, zamawiający dokona oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceni, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą 7) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa powinno być załączone do oferty i w szczególności zawierać wskazanie; - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu i siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. 8) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres w tym podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku ustanowienia pełnomocnika, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Informacje o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w części IV.I pkt 1-2 S.I.W.Z. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z., nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z. Udział w realizacji i zmiana podwykonawców; 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wykonawcy, o którym mowa w części IV.I. S.I.W.Z. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5. Zamawiający zastosuje przepisy art. 36ba. ust. 1 i 2 wobec dalszych podwykonawców, 6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia; 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie, których oferta spełnia wymagania określone w niniejszej S.I.W.Z. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają; 1) Oświadczenie własne wykonawcy, wymienione w części; - IV pkt.I.1 S.I.W.Z., składa pisemnie, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie własne wykonawcy, 2) Dokumenty wymienione w części IV S.I.W.Z, winien przedłożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, w odniesieniu do tych podmiotów tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty i w szczególności zawierać wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu i siedziby, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, d) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) Jeżeli wykonawca, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku braku dokumentów wymienionych w część IV S.I.W.Z. wg rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993), zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty inne równoważne wystawione w kraju, w którym podmiot, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3) Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zgodnie z wytycznymi w S.I.W.Z.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach