Przetargi.pl
Dostawa drukarek na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Nr AG-3211/1/10

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-234 Rzeszów, ul. Partyzantów 10a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8534097 , fax. 017 8534682
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
    ul. Partyzantów 10a 10a
    35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8534097, fax. 017 8534682
    REGON: 69070548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drukarek na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Nr AG-3211/1/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. drukarek laserowych spełniających wymogi określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący .- spełniający warunki określone w ustawie Prawo Zamówień publicznych oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawcy o których wyżej mowa mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia jeżeli: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia, - posiadają wiedzę i doświadczenie, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wymienione niżej. Ocena dokonana zostanie komisyjnie poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności oraz odpowiadania szczegółowym wymogom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sprawdzenie czytelności i jednoznaczności złożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. b. W celu wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o kto tych mowa w art. 24 ust. 1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia go z ubiegania się o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. - załącznik nr 5 do SIWZ W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcen.pl/cms/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach