Sąd Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-076 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5359164 , fax. 081 5359164
- Data zamieszczenia: 2010-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Lublinie
ul. Krakowskie Przedmieście 43 43
20-076 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5359164, fax. 081 5359164
REGON: 00032295600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.so.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarek dla Sądu Rejonowego w Lublinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Drukarka laserowa sieciowa - 33 szt. Drukarka kodów kreskowych - 3 szt. Szczegóły w siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 4000 zł. ( słownie: cztery tysiące zł.) przed upływem terminu składania ofert . 2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji- poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia- odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.so.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz dzierżawa 10 drukarek wraz z ich zabezpieczeniem serwisowo-eksploatacyjnym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i dostawa 287 drukarek laserowych
Dodano: 2015-09-11 - Zakup i dostawa 287 drukarek laserowych
Dodano: 2015-06-03 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, wdrożenie i obsługę serwisowa systemu centralnego wydruku składającego się z urządzeń drukujących i oprogramowania
Dodano: 2015-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, wdrożenie i obsługę serwisową systemu centralnego wydruku składającego się z urządzeń drukujących i oprogramowania
Dodano: 2015-04-16 - Dostawa drukarki dla Powiatu Ryckiego w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2015-01-12 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz części komputerowych
Dodano: 2014-12-02 - Dostawa pierwszego wyposażenia na drogowe przejście graniczne w Dołhobyczowie -sprzęt biurowy
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa skanerów i niszczarek - numer Zp/pn/85/2014
Dodano: 2014-11-21 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz części komputerowych
Dodano: 2014-11-20