"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 233 50 53 , fax. 42 638 59 58
- Data zamieszczenia: 2017-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
ul. Targowa 1/3
90-022 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 233 50 53, fax. 42 638 59 58
REGON: 10052223800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ec1lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DRUKAREK 3D wraz z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest dostawa 4 sztuk drukarek 3D wraz z materiałami eksploatacyjnymi: 1) Dwugłowicowa drukarka 3D model 1 – 1 szt. wraz z zestawem filamentów. 2) Dwugłowicowa drukarka 3D model 2 – 2 szt. wraz z zestawem filamentów. 3) Drukarka 3D SLA do wydruku z żywicy fotoutwardzalnej - 1 szt. wraz z kompletem żywic. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia drukarek zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Sprzęt i materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe (nie używane), sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z fabrycznie nowych elementów, nieregenerowane bez śladu uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta. Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosić musi 12 miesięcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i wykonawca wskaże go w formularzu oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w „Istotnych postanowieniach umowy” stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 1500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert: PKO BP S.A Oddział w Łodzi Numer rachunku: 02 1020 3352 0000 1602 0221 0482 Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM postępowanie znak 829/DSE/PN/2017.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2) ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu drukującego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
Dodano: 2024-05-28 - Zakupu plotera wielofunkcyjnego w ramach zamówienia p.n. „Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania niezbędnego do zakładania i aktualizowania operatów ewidencji gruntów oraz ...
Dodano: 2023-10-11 - Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów dla potrzeb ZSSO w Skierniewicach w ramach programu rządowego „Laboratoria przyszłości”, z podziałem na 3 części
Dodano: 2022-08-25 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa urządzeń drukujących
Dodano: 2020-10-19 - Zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego A3 kolor do Urzędu Gminy w Rozprzy
Dodano: 2019-10-23 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2019-10-18 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla sądów apelacji łódzkiej
Dodano: 2019-10-07 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2018-11-28