Przetargi.pl
Dostawa drugiego śniadania dla dzieci objętych dożywianiem w szkołach z terenu Gminy Kruszwica

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Rybacka 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3515419 , fax. 052 3557257
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Rybacka 20 20
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3515419, fax. 052 3557257
    REGON: 09255413200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drugiego śniadania dla dzieci objętych dożywianiem w szkołach z terenu Gminy Kruszwica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: 555253100-3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem Dostawcy gotowych kanapek pakowanych jednostkowo oraz zestawów drożdżówka i jogurt dla dzieci objętych dożywianiem w szkołach z terenu Gminy Kruszwica w okresie od 14 września 2009 do 30 czerwca 2010. 1. Dostawa kanapek gotowych CPV 15811511-1 zapakowanych jednostkowo wg zestawienia a) kanapka z masłem i szynką b) kanapka z masłem i kiełbasą c) kanapka z masłem i serem żółtym d) kanapka z pasztetem Kalkulacja ceny kanapki powinna obejmować poniższe wartości wagowe: Bułka - min. 100 gram Ser żółty - 25-30 gram Szynka (wieprzowa, drobiowa, wędzona) - 30-35 gram Kiełbasa - 30-35 gram Pasztet - 35-40 gram Masło śmietankowe - około 10 gram Dodatki (sałata zielona, ogórek, pomidor, papryka, itp.) Ilość: ok. 690 sztuk tygodniowo 2. Dostawa zestawu: drożdżówka z nadzieniem o gramaturze min. 100 g (CPV 15810000-9) plus jogurt smakowy (CPV 15551320-4) w opakowaniach o pojemności nie mniejszej niż 100 ml Ilość: ok. 460 sztuk tygodniowo Miejsce dostarczania kanapek i zestawów: - Szkoła Podstawowa w Chełmcach - Szkoła Podstawowa w Woli Wapowskiej - Szkoła Podstawowa w Rusinowie - Szkoła Podstawowa w Polanowicach - Szkoła Podstawowa w Sławsku Wielkim - Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Racicach - Gimnazjum nr 3 w Bachorcach Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do wskazanych szkół własnym transportem Dostawcy w dni nauki szkolnej w godzinach 8:30 - 10:30. Dostawca będzie dostarczał w/w artykuły żywnościowe z zachowaniem odpowiednich warunków sanitarno-higienicznych wg obowiązujących przepisów w tym zakresie. Szczegóły harmonogramu dostaw i asortymentu będą uzgadniane na bieżąco z dyrektorem szkoły bądź wskazaną przez niego osobą. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555253100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest przewidziane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Ocenę spełniania w/w warunków udziału zamawiający dokona wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Oświadczenie z art. 22 i 24.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną