Przetargi.pl
Dostawa drobnych artykułów laboratoryjnych . Zamówienie zostało podzielone na pakiety 1 -46.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-585 Katowice, ul. Brynowska 25 A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6091618, 6091601 , fax. 032 6091618
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach
    ul. Brynowska 25 A 25 A
    40-585 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 6091618, 6091601, fax. 032 6091618
    REGON: 00009247900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.wiw.gov.pl, http://bip.katowice.wiw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnych artykułów laboratoryjnych . Zamówienie zostało podzielone na pakiety 1 -46.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa drobnych artykułów laboratoryjnych . Zamówienie zostało podzielone na pakiety 1-46. Przetarg nieograniczony poniżej 133 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337930005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/ nie spełnia. Wymagane oświadczenia 1) Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikami do niniejszej SIWZ, że: a) po zapoznaniu się z warunkami zawartymi w umowie (zał. 3) akceptuje je bez zastrzeżeń - zał. 4 b) po zapoznaniu się z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń - zał. 4 c) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - zał. 5 a) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. 5, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zał. 5, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -zał. 5, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - zał. 5. Lista wymaganych dokumentów A). Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Zamawiający żąda przedstawienia wymienionych niżej dokumentów, które mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną I. Zawartość oferty: 1) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej, stanowiący załącznik nr 1.1 do specyfikacji; 2) wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Specyfikacje asortymentowo-cenowe dla każdego zaoferowanego przez Wykonawcę Pakietu , stanowiące załącznik nr 1.2 do niniejszej specyfikacji 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Podpisane przez Wykonawcę oświadczenia wymagane przez Zamawiającego w punkcie G SIWZ 6) W przypadku złożenia ofert równoważnych - Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego asortymentu w stosunku do produktu oryginalnego. B) 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie A Wykonawca winien złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. , Nr 87, poz. 605 ze zm.) 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są: a. wyznaczyć pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i załączyć oryginalne pełnomocnictwo . b. Jeżeli oferta wykonawców składających ofertę wspólnie zostanie wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcie kontraktu, chyba, że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągnięcia zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z umowy spółki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.wiw.gov.pl/index.php?cnt=10
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach