Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz środków pomocniczych

Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Bełska 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4711080 , fax. 013 4711073
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych
    ul. Bełska 22 22
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4711080, fax. 013 4711073
    REGON: 37043995300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz środków pomocniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz środków pomocniczych. 1.Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 24.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz.896 z późn. zm.) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. 2.Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem. Szczegółową ilość, opis oraz wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawia załącznik nr 1 będący integralną częścią SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331960000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważna i odpowiednią ofertę, sporządzoną zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentami określonymi w pkt VI SIWZ. 2. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia nie spełniana na podstawie analizy treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt.VI SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zamawiający wymaga, by sprzęt rehabilitacyjny spełniał wymagania, określone w Ustawie z dnia 24 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93 ,poz. 896 z późn.zm.). W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć: a. kserokopię dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane podmioty zamówienia wymagań określonych Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych tj.: Deklaracje zgodności producenta, Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną, dotyczącą oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych b. Katalogi 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. przez osoby wskazane jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Formularz cenowy i ofertowy wg wzoru załączonego do SIWZ winien być wypełniony w całości i podpisany.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach