Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Bełska 22
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4711080 , fax. 013 4711073
- Data zamieszczenia: 2009-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22 22
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 4711080, fax. 013 4711073
REGON: 37043995300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz środków pomocniczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz środków pomocniczych. 1.Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 24.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz.896 z późn. zm.) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. 2.Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem. Szczegółową ilość, opis oraz wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawia załącznik nr 1 będący integralną częścią SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331960000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważna i odpowiednią ofertę, sporządzoną zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentami określonymi w pkt VI SIWZ. 2. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia nie spełniana na podstawie analizy treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt.VI SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zamawiający wymaga, by sprzęt rehabilitacyjny spełniał wymagania, określone w Ustawie z dnia 24 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93 ,poz. 896 z późn.zm.). W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć: a. kserokopię dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane podmioty zamówienia wymagań określonych Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych tj.: Deklaracje zgodności producenta, Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną, dotyczącą oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych b. Katalogi 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. przez osoby wskazane jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Formularz cenowy i ofertowy wg wzoru załączonego do SIWZ winien być wypełniony w całości i podpisany.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu uzupełniającego do pracowni ćwiczeniowych dla Instytutu Położnictwa i Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2014-07-11 - Dostawa sprzętu uzupełniającego do pracowni ćwiczeniowych dla Instytutu Położnictwa i Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2014-06-10 - Zakup i dostawy wyrobów medycznych
Dodano: 2013-03-26 - Dostawa manekinów do Instytutu Położnictwa i Ratownictwa Medycznego UR.
Dodano: 2012-07-20 - Dostawa sprzętu medycznego, szaf medycznych, fantomów i mikroskopu na potrzeby Instytutu Położnictwa i Ratownictwa Medycznego UR.
Dodano: 2012-01-04 - Dostawa materiałów i sprzętu przeznaczonego do wyposażenia pracowni anatomii i fizjologii na potrzeby kształcenia studentów w Instytucie Położnictwa i Ratownictwa Medycznego UR.
Dodano: 2011-12-09 - Dostawa materiałów i sprzętu przeznaczonego do wyposażenia pracowni anatomii i fizjologii na potrzeby kształcenia studentów w Instytucie Położnictwa i Ratownictwa Medycznego UR.
Dodano: 2011-11-28 - Zakup i dostawy różnych wyrobów medycznych
Dodano: 2010-09-06 - Dostawa zestawów pierwszej pomocy
Dodano: 2010-07-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Instytutu Pielęgniarstwa
Dodano: 2010-07-05