Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych oraz wyposażenia dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej II

SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Żywiecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48338122020 , fax. +48338123098
  • Data zamieszczenia: 2019-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej
    Żywiecka 19
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. +48338122020, fax. +48338123098
    REGON: 01065717500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kolejowy.com/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych oraz wyposażenia dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych oraz wyposażenia dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej II w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz. 2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb (Pakiet nr 11, Pakiet nr 13-14, Pakiet nr 16, Pakiet nr 22-23, Pakiet nr 32-33). 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę urządzeń materiałów posiadających właściwości oraz spełniających co najmniej minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone szczegółowo w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, zamontowanie/ wstawienie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomienie, dostarczonego urządzenia oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, dezynfekcji itp. (Pakiet nr 12, Pakiet nr 26-27, Pakiet nr 31, Pakiet nr 34-35). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu dostaw, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego (Pakiet nr 11, Pakiet nr 13-14, Pakiet nr 16, Pakiet nr 22-23, Pakiet nr 32-33). 5. Wszystkie oferowane produkty będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu oraz spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm. ) i jej przepisów wykonawczych (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) (Pakiet nr 11, Pakiet nr 13-14, Pakiet nr 16, Pakiet nr 22-23, Pakiet nr 32-33). 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opisem zawierającym wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Informacje te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od produktu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Pakiet nr 11, Pakiet nr 13-14, Pakiet nr 16, Pakiet nr 22-23, Pakiet nr 32-33). 7. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 m-cy licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). Termin ważności Zamawiający rozumie jako termin ważności podany na opakowaniu liczony od daty produkcji (Pakiet nr 11, Pakiet nr 13-14, Pakiet nr 16, Pakiet nr 22-23, Pakiet nr 32-33). 8. Oferowany sprzęt medyczny (Pakiet nr 12, Pakiet nr 26-27, Pakiet nr 34-36) musi być dopuszczony do użytku szpitalnego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz posiadać oznaczenie CE. Zaoferowane produkty określone w załączniku nr 2 w zależności, do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producenta muszą odpowiadać przepisom zawartym poniżej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające ten fakt: I. Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 175 z poźń. zm.); II. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 215 poz. 1416 ze zm.); III. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211) 10. Oferowane produkty winny być dopuszczone do użytkowania na terenie Szpitala (Pakiet nr 31). 11. Wykonawca udzieli 24 – miesięcznej gwarancji na sprzęt (Pakiet nr 12, Pakiet nr 26-27, Pakiet nr 31, Pakiet nr 34-36). 12.Oznaczenie CPV: 33141000-0, 33100000-1, 33190000-8, 39221210-2, 39141300-5, 33696300-8 13.Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienia którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na określony pakiet. 14.Ofertę każdy z Wykonawców może składać w odniesieniu do jednej części, kilku części lub wszystkich części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa dla wszystkich osób podpisujących ofertę lub oświadczenia albo poświadczających za zgodność z oryginałem dokumenty składane wraz z ofertą, potwierdzające prawo do reprezentowania bądź działania w odpowiednim zakresie – jeżeli prawa tego nie można ustalić na podstawie informacji ujawniających w ogólnie dostępnych rejestrach publicznych. Klauzula informacyjna dla Oferenta W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, abyście Państwo wiedzieli kto i w jaki sposób przetwarza Państwa dane osobowe, poniżej przedstawiamy informacje, które pomogą to ustalić. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej w skrócie „RODO”, informujemy, iż: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest SP ZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej z siedzibą w Wilkowicach przy ul. Żywieckiej 19, 43-365 Wilkowice; NIP: 937-21-88-022, REGON: 010657175, wpisany do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej Wydział VIII Gospodarczy pod nr KRS: 0000031391, zwany dalej: „Administratorem”. Możecie się Państwo skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: biuro@szpital-kolejowy.com lub pod numer sekretariatu: 33 812 30 98 2. Możecie się Państwo również skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego Inspektora Ochrony Danych pisząc na adres: iod@szpital-kolejowy.com 3. Państwa dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - tzn. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na nas jako Administratorze. 4. Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów. Nie udostępniamy Państwa danych innym odbiorcom, oprócz podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa. Szczegółowa lista podmiotów jest dostępna na wniosek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych. 6. Państwa dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub przez okres wyznaczony właściwym przepisem prawa, w szczególności w celach archiwalnych. 7. Macie Państwo prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia (o ile przetwarzanie następuje na podstawie zgody) oraz ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia. Zasady udostępniania dokumentacji przetargowej zostały określone przez przepisy polskiego prawa. 8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Administratora przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z przepisami RODO. 9. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia postępowania oraz ewentualnego zawarcia i wykonania umowy. Jeżeli nie podacie nam Państwo swoich danych, nie będziemy mogli zawrzeć lub wykonać zawartej umowy. 10. Administrator nie będzie stosował wobec Państwa zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach