Przetargi.pl
„Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego użytku do „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o.”

Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-351 Sokołowsko, ul. Parkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 458 240 , fax. 748 458 237
  • Data zamieszczenia: 2019-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
    ul. Parkowa 3
    58-351 Sokołowsko, woj. dolnośląskie
    tel. 748 458 240, fax. 748 458 237
    REGON: 89031444000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego użytku do „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego użytku do „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o., zgodnie z wykazem asortymentu, przedstawionego w załącznikach nr 4a – 4g odpowiednio dla Pakietu nr 01, 02, 03, 04, 05, 06 i 07, załączonych do niniejszej SIWZ. Wykaz zadań będących przedmiotem zamówienia: Pakiet nr 01 - Drobny sprzęt medyczny Pakiet nr 02 – Materiały medyczne i opatrunkowe Pakiet nr 03 – Materiały jednorazowego użytku Pakiet nr 04 – Materiały jednorazowego użytku - rękawice Pakiet nr 05 – Sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 06 – Kaniule Pakiet nr 07 – Półmaski filtrujące Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytku w placówkach ochrony zdrowia. 1. Oferowane produkty muszą być pierwszej jakości, wolny od wad, zdatne do użytku oraz spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w: • Ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (tj.Dz. U. z 2019r ., poz. 175); • Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 215, poz. 1416); • Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17lutego2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 211); • Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 23września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. 2010, nr 186, poz. 1252; • Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r -dotyczącej wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (tj.Dz. U. z 2019r ., poz. 175). 2. Oferowane produkty muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej, w stosownych opakowaniach, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. Produkty będą dostarczane bez jakichkolwiek wad i uszkodzeń opakowań, bez oznak nienależytego przechowywania, bez przebarwień. 4. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin przydatności do użytku (dzień, miesiąc, rok), d) warunki przechowywania. 5. Ilości poszczególnych asortymentów podane w załącznikach nr 4 do Pakietu nr 01, 02, 03, 04, 05, 06 i 07 nie są obligatoryjne i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. Za zamówienie mniejszej ilości poszczególnych asortymentów ujętych w załączniku nr 4 Zamawiający nie będzie ponosił żadnych skutków prawnych i finansowych. 6. Ustalone ceny będą stałe przez cały okres obowiązywania umowy a ich zmiana będzie dopuszczalna jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawek VAT i wyłącznie z wysokości wynikającej z tej zmiany. 7. Wykonawca dostarczać będzie zamówiona partię produktów w godzinach 08:00 do 12:00, bezpośrednio do: a) Dolnośląski Ośrodek Opieki Międzypokoleniowej w Sokołowsku „Biały Orzeł” Sokołowsko ul. Parkowa, 58-351 Sokołowsko b) ZOL Waligóra Sokołowsko ul. Główna 38, 58-351 Sokołowsko c) Szpital Rehabilitacyjny Hematologiczny dla Dzieci "ORLIK" Bukowina 1, 57-350 Kudowa Zdrój d) Specjalistyczny Szpital Chorób Płuc, Rościszów 11, 58-250 Pieszyce w godzinach 9:00 - 13:00 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeno zadanie, lub kilka zadań, lub na wszystkie zadania. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 10. Zamawiający nie żąda wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy. 11. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej. 13. Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej. 14. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 15. Wykonawca gwarantuje utrzymanie cen netto przez cały okres trwania umowy. 16. Termin związania ofertą 30 dni, liczony od dnia publicznego otwarcia ofert. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie powierzy podwykonawcom. 18. Zamawiający informuje, że nie będzie preferował Wykonawców z art. 29 ust.4 ustawy pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.1 w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze-pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, zgodnie z pkt 9. c) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, zgodnie z pkt 10.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach