Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu medycznego

Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ogłasza przetarg

  • Adres: 00189 Warszawa, ul. Inflancka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
    ul. Inflancka 6
    00189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 1300305000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz zamawianych produktów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyrobów medycznych w podziale na 21 części. 3. Miejsce dostawy: Szpital Specjalistyczny „INFLANCKA” im. Krysi Niżyńskiej „Zakurzonej” SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. 4. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się).Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. 5. Termin dostarczenia zamawianego asortymentu – 2 dni robocze od zgłoszenia, do Szpitala w godz. 7.00-14.00 dot. części 1-14(Apteka) i 8.00-14.00 dot. części 15-21 (Magazyn), w dni robocze. 6. W przypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku asortymentu objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach u innego podmiotu. Jeżeli Wykonawca nie zrealizuje zamówienia w ciągu 2 dni roboczych, Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży Wykonawcę różnicą w cenie. 7. Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych (deklaracja zgodności, CE) oraz muszą spełniać wymagania polskich i europejskich przepisów w zakresie ich składu, produkcji i stosowania. 8. Oferowane produkty muszą posiadać oznakowanie CE, które jest umieszczone na produkcie przez producenta lub jego przedstawiciela upoważnionego do działań w Unii Europejskiej, zgodnie z jego prawnym formatem w sposób widoczny, czytelny i trwały, który spełnia normy europejskie. Ponadto zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień rozpoczęcia realizacji umowy na dostawy, jaka zostanie podpisana po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania oraz były ważne przez cały czas obowiązywania umowy. 9. Termin przydatności produktów w dniu dostawy nie może być krótszy niż 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach