Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-569 Łódź, Proletariacka
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +42 6351400 , fax. +42 6351432
- Data zamieszczenia: 2017-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
Proletariacka 2/6
93-569 Łódź, woj. łódzkie
tel. +42 6351400, fax. +42 6351432
REGON: 9251600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.bip.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, laboratoryjnej odzieży ochronnej oraz materiałów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, laboratoryjnej odzieży ochronnej oraz materiałów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części i jest szczegółowo opisany w załącznikach 1-14 SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na wybraną część. Oferta dla swojej ważności w danej części musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach części. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego pisemnych zamówień przesyłanych faxem/emailem. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do miejsca realizacji zamówienia wskazanego w punkcie 5.4 SIWZ, wnieść go i rozładować. Zamawiający każdorazowo określi w zamówieniu miejsce dostawy. 6. W cenie przedmiotu zamówienia zawarte są wszelkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 7. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zamówienia. 8. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nie może nosić śladów użytkowania. zamówienie o wartości szacunkowej nie większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Część I - Sprzęt do dozowania płynów, filtracji i sączenia, płytki Petriego, słoje i probówki ; Część II - Pipety oraz końcówki do pipet ; Część III - Akcesoria do AAS ; Część IV - laboratoryjna odzież ochronna; Część V- produkty z metalu oraz pozostałe akcesoria laboratoryjne; Część VI –Termometry i Rejestratory; Część VII - Materiały zużywalne do aparatu ETI MAX 3000 firmy Diasorin Software wersja 1.7; Część VIII - Materiały zużywalne do systemu uzdatniania wody Ultra Clear TWF UV ; Część IX - Filtry do systemu oczyszczania wody PURELAB; Część X - Filtry na ciecz roboczą do platformy roboczej Xantus firmy SIAS, Hombrechtikon; Część XI - Materiały eksploatacyjne do dejonizatora Polwater DL2-90; Część XII - Materiały eksploatacyjne do autoklawów SYSTEC V95 i V75; Część XIII - Materiały eksploatacyjne do autoklawów SYSTEC V95 i V75; Część XIV – Materiały eksploatacyjne do systemu oczyszczania wody. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (y) niewymienioną (e) w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa worków foliowych polietylenowych – 35, 120, 240 l.
Dodano: 2023-09-10 - Dostawa worków foliowych, etykiet i opasek zaciskowych
Dodano: 2023-05-09 - ZP/30/2023 Dostawa worków foliowych i pokrowców na zwłoki dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2023-04-20 - Dostawa worków czerwonych, opasek zaciskowych, folii na łóżko
Dodano: 2022-08-01 - ZP/171/2020 – Dostawa środków oraz sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2021-04-02 - Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów
Dodano: 2021-01-26 - ZP/171/2020 – Dostawa środków oraz sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów
Dodano: 2020-12-21 - Dostawa nowych worków do zbiórki odpadów.
Dodano: 2020-12-21 - ZP/138/2020 - Dostawa worków foliowych i pokrowców na zwłoki dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2020-11-19