Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-099 Białystok, ul. Legionowa 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7408587, 7408580 , fax. 085 7404895
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku
ul. Legionowa 8 8
15-099 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7408587, 7408580, fax. 085 7404895
REGON: 00029427200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu laboratoryjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi określonymi w załączniku nr 1.1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (jako część zamówienia należy traktować osobno każdy z 29 rodzajów pakietów wymienionych w załączniku nr 1.1 do oferty - aby oferta na dany pakiet była ważna należy wycenić wszystkie pozycje wymienione w ramach danego pakietu). 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Ponadto, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, wymagane są: - opakowania jednostkowe wskazane w załączniku nr 1.1, - parametry techniczne, wymagania jakościowe zgodne ze wskazanymi w załączniku nr 1.1, - oznakowanie zgodne z przepisami, - ilości przewidziane do zakupu - zgodnie z załącznikiem nr 1.1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia któregokolwiek z w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą - art. 24 ust. 4 w/w ustawy. 4. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca może ubiegać się o udzielenia zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy - oświadczenie zawarte zostało w formularzu ofertowym pkt. 4 (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 w/w ustawy - oświadczenie zawarte zostało w formularzu ofertowym pkt. 4 (załącznik nr 1 do SIWZ), 3) w przypadkach, o których mowa w pkt IV. 5, jeżeli wykonawca wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 w/w ustawy, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) pełnomocnictwo, w przypadku gdy w imieniu wykonawcy ofertę składa pełnomocnik (oryginalny dokument). 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 (z wyjątkiem pkt. 5) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa wirówek laboratoryjnych, zestawu do oznaczania metoda ELISA oraz klimatyzatorów podsufitowych
Dodano: 2016-04-18 - Dostawa aparatury naukowo-badawczej oraz klatek do hodowli zwierząt laboratoryjnych dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-04-14 - Nr sprawy: AZP/261/D/33/AZ-231/6/1/2016 Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego dla poszczególnych Klinik i Zakładów UMB do celów naukowo-badawczych z podziałem na 2 części.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa komór z laminarnym przepływem powietrza do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa komór z laminarnym przepływem powietrza do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Dodano: 2015-10-19 - Zakup aparatury na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2015-09-11 - Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury medycznej wraz z wniesieniem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu UMB z podziałem na 2 części
Dodano: 2015-07-28 - Zakup i dostawa mikroskopu oraz systemu monitoringu temperatur
Dodano: 2015-07-24