Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 38200 Jasło, ul. Lwowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 437 500 , fax. 134 468 322
- Data zamieszczenia: 2018-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
ul. Lwowska 22
38200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 134 437 500, fax. 134 468 322
REGON: 37044448600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaslo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle: PAKIET 1 – drobny sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku (kapilary, końcówki do pipet, kuwety pomiarowe, mikrometody, pipety, nakłuwacze nożykowe, nożyki do nakłucia palca, probówki, szkiełka, zlewki szklane, wiadra do autoklawowania, wymazówki) PAKIET 2 – drobny sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku (naczynka do analizatora, papier termoczuły, pipety automatyczne, płytki Petriego i probówki z polistyrenu) PAKIET 3 – nakłuwacze - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa wyrobów do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 21 pakietach
Dodano: 2024-04-15 - 28.24 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Dodano: 2024-04-11 - Drobny sprzęt/materiały medyczne 1xużytku.
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-25 - Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-02-19