Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 26 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 26 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 26 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Część 1 – dostawa wilgotnościomierza do ziarna, zboża dla Katedry Etologii Zwierząt i Łowiectwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, kod CPV: 38932000-7; Część 2 – dostawa testera żywności dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, kod CPV: 38410000-2, Część 3 – dostawa dehydratora (suszarka do warzyw i owoców) dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, kod CPV: 42214200-1, Część 4 – dostawa dehydratora dla Katedry Inżynierii i Maszyn Spożywczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, kod CPV: 42214200-1, Część 5 – dostawa pH-metru (2 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, kod CPV: 38416000-4, Część 6 – dostawa sterylizatora na suche powietrze dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 6 do SIWZ, kod CPV: 33191100-6 Część 7 – dostawa wagi precyzyjnej laboratoryjnej (2 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ, kod CPV: 38310000-1, Część 8 – dostawa wirówki dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ, kod CPV: 42931100-2, Część 9 – dostawa wirówki dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 9 do SIWZ, kod CPV: 42931100-2 Część 10 – dostawa worteksu laboratoryjnego (3 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 10 do SIWZ, kod CPV: 38436000-0, Część 11 – dostawa termohigrografu dla Zakładu Prewencji Weterynaryjnej i Chorób Ptaków, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 11 do SIWZ, kod CPV: 38414000-0, Część 12 – dostawa wagi analitycznej laboratoryjnej dla katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 12 do SIWZ, kod CPV: 38311100-9, Część 13 – dostawa wytrząsarki typu vortex, mini wirówki typu bączek dla Katedry Higieny Żywności Pochodzenia Zwierzęcego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 13 do SIWZ, kod CPV: 42931100-2, Część 14 – dostawa stołowego licznika kolonii bakterii dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 14 do SIWZ, kod CPV: 38540000-2, Część 15 – dostawa replikatora do płytek mikrotitracyjnych dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 15 do SIWZ, kod CPV: 38900000-4, Część 16 – dostawa termomiksera (4 sztuki) dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 16 do SIWZ, kod CPV: 39220000-0, Część 17 – dostawa pakowarki próżniowo-komorowej do pakowania produktów płynnych dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 17 do SIWZ, kod CPV: 39220000-0, Część 18 – dostawa suszarki do żywności dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 18 do SIWZ, kod CPV: 42214200-1, Część 19 – dostawa zamykarki do konserw dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 19 do SIWZ, kod CPV: 42215200-8, Część 20 – dostawa zamykarki do butelek dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 20 do SIWZ, kod CPV: 42215200-8, Część 21 – dostawa pasteryzatora elektrycznego do słoików, butelek dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 21 do SIWZ, kod CPV: 42214000-9, Część 22 – dostawa pompy perystaltycznej wraz z glowicą dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 22 do SIWZ, kod CPV: 42122510-8, Część 23 – dostawa wkładek formujących służących do budowy prototypowej instalacji badawczej z zakresu techniki ekstruzji dla Zakładu Inżynierii Procesowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 23 do SIWZ, kod CPV: 42200000-8 Część 24 – dostawa ślimaków służących do budowy prototypowej instalacji badawcej z zakresu techniki ekstruzji dla Zakładu Inżynierii Procesowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 24 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 25 – dostawa pompy próżniowej z pierścieniem wodnym dla Zakładu Inżynierii Procesowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 25 do SIWZ, kod CPV: 42122450-9, Część 26 – dostawa boksów laboratoryjnych do analizy sensorycznej dla Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 26 do SIWZ, kod CPV: 39180000-7, 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: 1/ dostawę wraz z wniesieniem, montażem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych opisanych w załącznikach nr 1-26 do SIWZ, oraz przeszkolenie w zakresie obsługi urządzenia. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt wykonawcy w miejsce wskazane odpowiednio do danej części w załączniku nr 1-26. 2/ Zagwarantował serwis gwarancyjny na przedmiot zamówienia. 3/ Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia wynoszącej co najmniej: - 12 miesięcy w części 2, 3, 6, 7, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26; - 24 miesiące w części 1, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17. 4/ Gwarancja liczona będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. 5/ Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej. 6/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, 7/ Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia, wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o nie gorszych parametrach niż opisane w załączniku dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia określonych w załącznikach nr 1- 26 do SIWZ 7. Termin wykonania zamówienia wynosi: - w części 1 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 2 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 3 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 4 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 5 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 6 - do 56 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 7 - do 56 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 8 – do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 9 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 10 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 11 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 12 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 13 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 14 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 15 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 16 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 17 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 18 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy - w części 19 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 20 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 21 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 22 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 23 - do 28.10.2020r licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 24 - do 28.10.2020r licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 25 - do 28.10.2020r licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 26 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38932000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 27 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 i/lub 14 i/lub 15 i/lub 16 i/lub 17 i/lub 18 i/lub 19 i/lub 20 i/lub 21 i/lub 22 i/lub 23 i/lub 24 i/lub 25 i/lub 26 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowiący załącznik nr 29 do SIWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 ze zmianami). 5. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z wykonawców występujących wspólnie, tak zwany „Lider”. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców „Partnerów” wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z Wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Spółki cywilne, której wspólnicy traktowani są jak Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, również mają obowiązek do oferty załączyć ww. pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną