Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia laboratoryjnego dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 30 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia laboratoryjnego dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 30 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – dostawa redestylatora elektrycznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, kod CPV: 42910000-8,Część 2 – dostawa cieplarki laboratoryjnej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, kod CPV: 33152000-0,Część 3 – dostawa wytwornicy lodu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ,kod CPV: 42513000-5,Część 4 – dostawa zamrażarek szufladowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, kod CPV: 39711100-0, Część 5 – dostawa wagi laboratoryjnej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, kod CPV: 38310000-1, Część 6 – dostawa szafy termostatycznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 6 do SIWZ, kod CPV: 38540000-2, Część 7 – dostawa zestawu do destylacji olejków eterycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ, kod CPV: 42910000-8,Część 8 – dostawa stacjonarnego pH-metru , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ, kod CPV: 38416000-4,Część 9 – dostawa sterylizatora OZON, UV-C, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 9 do SIWZ, kod CPV: 33191100-6,Część 10 – dostawa wytrząsarki orbitralnej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 10 do SIWZ, kod CPV: 38436000-0,Część 11 – dostawa gęstościomierza przenośnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 11 do SIWZ, kod CPV: 38410000-2, Część 12 – dostawa termohigrografu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 12 do SIWZ, kod CPV: 38414000-0,Część 13 – dostawa koncentratora próbek, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 13 do SIWZ, kod CPV: 38000000-5, Część 14 – dostawa zestawu mierników temperatury wraz z sondami, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 14 do SIWZ, kod CPV: 38552000-9, Część 15 – dostawa termomiksera z wkładami na próbówki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 15 do SIWZ, kod CPV: 38500000-0, Część 16 – dostawa wagi laboratoryjnej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 16 do SIWZ, kod CPV: 38311000-8, Część 17 – dostawa destylarki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 17 do SIWZ, kod CPV: 45253300-8, Część 18 – dostawa cieplarki laboratoryjnej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 18 do SIWZ, kod CPV: 33152000-0, Część 19 – dostawa wytrząsarki typu Vortex, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 19 do SIWZ, kod CPV: 33181500-7, Część 20 – dostawa mikroskopów studenckich, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 20 do SIWZ, kod CPV: 38634000-8, Część 21 – dostawa chłodziarko- zamrażarki i zamrażarki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 21 do SIWZ, kod CPV: 39711100-0, Część 22 – dostawa pipetora automatycznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 22 do SIWZ, kod CPV: 38437000-7,Część 23 – dostawa wagi analitycznej laboratoryjnej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 23 do SIWZ, kod CPV: 38437000-7, Część 24 – dostawa mieszadła hematologicznego rolkowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 24 do SIWZ, kod CPV: 38436500-5, Część 25 – dostawa dejonizatora laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 25 do SIWZ, kod CPV: 42912330-4, Część 26 – dostawa pH-metrów terenowo- laboratoryjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 26 do SIWZ, kod CPV: 38416000-4, Część 27 – dostawa zestawu pipiet ze statywem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 27 do SIWZ, kod CPV: 38437000-7, Część 28 – dostawa wytrząsarki typu Vortex , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 28 do SIWZ, kod CPV: 38436000-0,Część 29 – dostawa termomiksera, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 29 do SIWZ, kod CPV: 38500000-0,Część 30 – dostawa pipety 12- kanałowej , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 30 do SIWZ, kod CPV: 38437000-7. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: 1/ dostawę wraz z wniesieniem, montażem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych opisanych w załącznikach nr 1-30 do SIWZ, oraz przeszkolenie w zakresie obsługi urządzenia. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt wykonawcy w miejsce wskazane odpowiednio do danej części w załączniku nr 1-30. 2/ Zagwarantował serwis gwarancyjny na przedmiot zamówienia. 3/ Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia wynoszącej co najmniej: - 12 miesięcy w części 11, 13, 16, 20, 22,24, - 24 miesiące w części 1-10, 12, 14, 15, 17, 18-19, 21, 23, 25- 30. Gwarancja liczona będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. B.4/ Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej. B.5/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Termin wykonania zamówienia wynosi: w części 1-6- do 28 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy. W części 7-9- do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy. W części 10- 21- do 28 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy. W części 22- do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy. W części 23- do 28 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy. W części 24- do 21 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy. W części 25- 30- do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42910000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 31 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 i/lub 14 i/lub 15 i/lub 16 i/lub 17 i/lub 18 i/lub 19 i/lub 20 i/lub 21 i/lub 22 i/lub 23 i/lub 24 i/lub 25 i/lub 26 i/lub 27 i/lub 28 i/lub 29 i/lub 30 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo w formie oryginału musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, w formie oryginału (wzór stanowiący załącznik nr 32 do SIWZ).W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej. O której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z wykonawców występujących wspólnie, tak zwany „Lider”. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców „Partnerów” wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z Wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Spółki cywilne, której wspólnicy traktowani są jak Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, również mają obowiązek do oferty załączyć ww. pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach