Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Analitycznych i Laboratorium Mikrobiologicznego oraz dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników, preparatów, materiałów zużywalnych dla potrzeb Pracowni Histopatologicznej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 499 115 , fax. 322 413 952
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
    Strzelców Bytomskich 11
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 323 499 115, fax. 322 413 952
    REGON: 27150341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Analitycznych i Laboratorium Mikrobiologicznego oraz dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników, preparatów, materiałów zużywalnych dla potrzeb Pracowni Histopatologicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Analitycznych i Laboratorium Mikrobiologicznego przy ul. Władysława Truchana 7, zakup i dostawa testów, odczynników chemicznych do metod manualnych dla potrzeb Laboratorium Analitycznego znajdującego się przy ul. Strzelców Bytomskich 11 oraz zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników, preparatów, materiałów zużywalnych dla potrzeb Pracowni Histopatologicznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formie tabelarycznej w załączniku nr 2 do SIWZ – Specyfikacja asortymentowo-cenowa (dalej w treści: SAC). Pakiet 1 - Drobny sprzęt laboratoryjny (1), Pakiet 2 - Drobny sprzęt laboratoryjny (2), Pakiet 3 - Drobny sprzęt laboratoryjny (3) - wyposażenie do cytowirówki MPW - 223c, Pakiet 4 - Drobny sprzęt laboratoryjny (4), Pakiet 5 - Drobny sprzęt laboratoryjny (5) - Szkło laboratoryjne, Pakiet 6 - Drobny sprzęt laboratoryjny (6), Pakiet 7 - Pojemnik transportowy do badań mikrobiologicznych moczu, Pakiet 8 - Zestaw do badań parazytologicznych, Pakiet 9 - Drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki chemiczne do metod manualnych z użyczeniem automatycznego czytnika pasków do moczu, Pakiet 10 - Drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki chemiczne – histopatologia, Pakiet 11 – Immunohistochemia, Pakiet 12 -Zestaw do wykrywania Her2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz.U. 2019 poz. 175 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, Ustawy o wyrobach medycznych, Ustawy o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobach Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. 2001 nr 126 poz. 1382 z późn. zm.) oraz musi być dopuszczony do obrotu i używania na rynku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7. WADIUM 7.1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości uzależnionej od oferowanego pakietu: Pakiet 1 - Drobny sprzęt laboratoryjny (1): 2 600,00 zł, Pakiet 2 - Drobny sprzęt laboratoryjny (2): 200,00 zł, Pakiet 3 - Drobny sprzęt laboratoryjny (3) - wyposażenie do cytowirówki MPW - 223c: 300,00 zł, Pakiet 4 - Drobny sprzęt laboratoryjny (4): niewymagane, Pakiet 5 - Drobny sprzęt laboratoryjny (5) - Szkło laboratoryjne: niewymagane, Pakiet 6 - Drobny sprzęt laboratoryjny (6): 1 000,00 zł, Pakiet 7 - Pojemnik transportowy do badań mikrobiologicznych moczu: 700,00 zł, Pakiet 8 - Zestaw do badań parazytologicznych: 1 100,00 zł, Pakiet 9 - Drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki chemiczne do metod manualnych z użyczeniem automatycznego czytnika pasków do moczu: 13 700,00 zł, Pakiet 10 - Drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki chemiczne - histopatologia: 2 400,00 zł, Pakiet 11 -Immunohistochemia: 2 500,00 zł, Pakiet 12 -Zestaw do wykrywania Her2: 1 600,00 zł, Jeżeli oferta zostanie złożona na wszystkie pakiety wówczas wadium wyniesie: 26 100,00 PLN. 7.2. W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danego pakietu. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 7.3. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 310, z późn. zm.). 7.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 z dopiskiem: „Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Analitycznych i Laboratorium Mikrobiologicznego oraz dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników, preparatów, materiałów zużywalnych dla potrzeb Pracowni Histopatologicznej” nr sprawy: SP ZOZ ZSM ZP/5/2020 7.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, - termin obowiązywania gwarancji, - miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7.6. Wadium w formie niepieniężnej (tj. gwarancja lub poręczenie) należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie. 7.7. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwraca wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. 7.8. Wniosek powinien zawierać nazwę postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych faksem na numer lub (032) 34-99-298, lub pocztą elektroniczną: zp@zsm.com.pl 7.9. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP. 7.10. Jeśli oferta Wykonawcy nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości Zamawiający odrzuci ofertę. 7.11. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 7.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu 5.13-5.18 SIWZ. b) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SIWZ zawierający w szczególności informacje o terminie dostawy i pełnych danych adresowych Wykonawcy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SIWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY część 12 pkt. 12.8) c) Wypełnioną specyfikację asortymentowo-cenową wg zał. nr 2 do SIWZ d) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej formy niż pieniądz. e) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą. f) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach