Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 725 937, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
al. Kościuszki 4
90-419 Łódź, woj. łódzkie
tel. 422 725 937, , fax. -
REGON: 47307330800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ume.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 SIWZ(pakiet I-V). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5) Opcjonalnie: pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa specjalistycznego wyposażenia laboratoryjnego i nielaboratoryjnego wraz z oprogramowaniem do celów badawczych na potrzeby realizacji projektów badawczych ZTRiS IEM
Dodano: 2023-10-27 - Zakup wymazówek z nosogardła z buforem transportowym.
Dodano: 2021-12-22 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, środków ochrony osobistej i środków dezynfekcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Dodano: 2021-02-04 - 1. Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, środków ochrony osobistej i środków dezynfekcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2020-10-19 - ZP/110/2020 – Dostawa sprzętu laboratoryjnego do wyposażenia nowej pracowni COVID dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Dodano: 2020-07-02 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, SZKŁA DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ, PIPET AUTOMATYCZNYCH, LABORATORYJNEJ ODZIEŻY OCHRONNEJ ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W ŁODZI.
Dodano: 2020-05-04 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2019-05-16 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkła do diagnostyki laboratoryjnej, pipet automatycznych, laboratoryjnej odzieży ochronnej oraz materiałów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
Dodano: 2019-04-16 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkła do diagnostyki laboratoryjnej, pipet automatycznych, laboratoryjnej odzieży ochronnej oraz materiałów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
Dodano: 2018-07-09