Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-2111/2014

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6624413 , fax. 012 6624410
  • Data zamieszczenia: 2014-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6624413, fax. 012 6624410
    REGON: 00000181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.ur.krakow.pl/index.php/aktualne-postepowania
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-2111/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zwanych dalej towarem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej /siwz/. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z uwzględnieniem podziału zamówienia na pięć zadań (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań, których zakresy zostały szczegółowo określone w załączniku 2 do siwz) zgodnie z poniższym podziałem: Zadanie 1 - Szklane i plastikowe wyroby laboratoryjne, oraz drobny sprzęt laboratoryjny Zadanie 2 - Sprzęt medyczny stosowany w laboratoriach Zadanie 3 - Pipety i mikropipety Zadanie 4 - Specjalistyczny sprzęt laboratoryjny Zadanie 5 - Bibuły i sączki 4. Towar powinien być dostarczany sukcesywnie bezpośrednio do jednostki, w zależności od potrzeb zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy, transportem wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść zamówioną partię towaru na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Miejscem dostawy są jednostki Zamawiającego położone w Krakowie przy: al. Mickiewicza 21, al. Mickiewicza 24/28, ul. Łobzowskiej 24, al. 29 Listopada 46, al. 29 Listopada 54, ul. Balickiej 116B, ul. Balickiej 122, ul. Balickiej 253, ul. Balickiej 253a,ul. Balickiej 253c, ul. Podłużnej 3, ul. Prof. T. Spiczakowa 6, ul. Jodłowa 12, ul. Mjr. Łupaszki 6, ul. Rędzina 1b, w Rząsce przy: ul. Krakowskiej 2, ul. Krakowskiej 4, ul. Krakowskiej 6, ul. Krakowskiej 11. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości towaru, w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do siwz) oraz zmniejszenia asortymentu określonego w formularzu cenowym spowodowanych zmianą potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem ppkt. 7 oraz z zastrzeżeniem że ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres jej obowiązywania. 7. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający zobowiązuje się do zakupu towaru o wartości 70% całkowitego wynagrodzenia brutto wynikającego z zawartej umowy w przedmiotowym postępowaniu. Pozostałą ilość towaru, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 8. Zamawiający podkreśla, iż nazwy własne podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przez Wykonawcę produktu /równoważnego/ w stosunku do określonego przez Zamawiającego, przy czym ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt /równoważny/ Zamawiający rozumie towar o standardach jakościowych oraz właściwościach takich samych bądź lepszych w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego. Składając ofertę, Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę oferowanego produktu, jego typ oraz producenta oraz przedstawić w ofercie opis techniczny oferowanych zamienników w zakresie wszystkich parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do siwz (formularzu cenowym).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) Dla zadania nr 1 - 6 000,00zł b) Dla zadania nr 2 - 350,00 zł c) Dla zadania nr 3 - 2 400,00 zł d) Dla zadania nr 4 - 1 200,00 zł e) Dla zadania nr 5 - 500,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy przelać na konto zamawiającego Bank BPH 67 1060 0076 0000 3210 0014 7293, z dopiskiem /dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-2111/2014/. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznana będzie data wpływu na konto zamawiającego. 4. W przypadku przelewu wadium na konto zamawiającego zaleca się załączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądze zaleca się załączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu, a oryginał dokumentu należy dostarczyć do miejsca wskazanego w rozdz. XV pkt. 1 specyfikacji przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.ar.krakow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach