Jednostka Wojskowa Nr 5350 ogłasza przetarg
- Adres: 59-726 Świętoszów, ul. Sztabowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 735 62 79 , fax. 75 735 62 19
- Data zamieszczenia: 2013-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 5350
ul. Sztabowa 1 1
59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
tel. 75 735 62 79, fax. 75 735 62 19
REGON: 02150908400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego dla Jednostki Wojskowej 5350. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego drobnego sprzętu gospodarczego, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. 2. Wspólny Słownik Zamówień: 39220000-0 3. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym, być fabrycznie nowe (I kat., rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i typu/modelu (jeśli występuje). 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 5. Parametry techniczne podane w formularzach cenowych zostały zamieszczone dla Wykonawców w celu precyzyjnego określenia żądanego asortymentu i należy traktować je jako minimalne wymagania określające przedmiot zamówienia. 6. Miejscem dostaw będą: magazyn na terenie Jednostki Wojskowej 5350 w Świętoszowie. Koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 7. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym, być fabrycznie nowe (I kat., rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i typu/modelu (jeśli występuje). 8. Wykonawca dołączy do każdego egzemplarza dostarczonego sprzętu drukowaną kartę gwarancyjną oraz instrukcje w języku polskim - instalacji, użytkowania i obsługi. Gwarancja zgodna z gwarancją producenta. 9. Na sprzęt dostarczony na podstawie zawartej umowy Wykonawca udzieli gwarancji zgodnej z gwarancją producenta (chyba że określono inaczej w opisie przedmiotu zamówienia w formularzach cenowych), licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przez przedstawicieli Zamawiającego i przedstawicieli Wykonawcy. 10. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad fizycznych dostarczonych towarów Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji w terminie 14 dni od daty ujawnienia wady. W tym przypadku Wykonawca: 10.1. rozpatrzy Protokół reklamacji w terminie 7 dni licząc od daty jego otrzymania, 10.2. usunie wadę w terminie 14 dni licząc od daty rozpatrzenia Protokołu reklamacji, 10.3. w przypadku braku możliwości usunięcia wad asortymentu, Wykonawca wymieni go na nowy, wolny od wad, w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia Protokołu reklamacji. 10.4. Zamawiający dopuszcza dwukrotną reklamację oferowanego przedmiotu zamówienia, w przypadku trzeciej reklamacji zostaną naliczone kary umowne zgodnie z § 6. 11. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas, w którym na skutek wad asortymentu Zamawiający nie mógł z niego korzystać. Transport wadliwego asortymentu do wymiany i po wymianie odbywa się na koszt oraz odpowiedzialność Wykonawcy. Wykonawca dokona wymiany bez żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny uległy zmianie. 12. Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku, gdy awaria wynika z: niewłaściwego użytkowania, wywołanego przyczyną zewnętrzną, niewłaściwej obsługi w czasie użytkowania, z uszkodzeń wywołanych użyciem produktu, za który Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. 13. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. 14. Obowiązkiem Wykonawcy jest załączanie podczas dostaw do dostarczanego towaru odpowiednio: - deklaracji zgodności Powyższych dokumentów nie trzeba załączać do oferty. 15. Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdej służby - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.sow.mil.pl ; www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu kuchennego dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP- 51/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-21 - DOSTAWY DOSTAWY SPRZĘTU MAJĄCEGO STANOWIĆ WYPOSAŻENIE KUCHNI
Dodano: 2016-04-07 - Sukcesywna dostawę środków czystości z podziałem na 11 pakietów: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO, PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI, PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE, PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI, PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE, PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY, PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI, PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI, PAKIET NR 10 - PREPARAT DO HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK WRAZ Z DOZOWNIKAMI, PAKIET NR 11 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA.
Dodano: 2016-03-04 - Dostawa artykułów gospodarstwa domowego oraz akumulatorów i baterii alkalicznych i litowych w pakietach 1-6
Dodano: 2015-08-20 - ZAKUP ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWYCH CATERINGOWYCH, ARTYKUŁÓW PAPIEROWYCH I FOLIOWYCH nr sprawy WNP/390/PN/2015
Dodano: 2015-07-21 - Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego i gospodarczego dla Jednostki Wojskowej 5350.
Dodano: 2015-03-12 - Dostawa zastawy stołowej oraz dostawa i montaż sprzętu kuchennego dla Działu Stołówek Studenckich znajdującego się w budynku Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej ul. J. M. Hoene-Wrońskiego 10 we Wrocławiu - AC/BZP/246/2014
Dodano: 2014-11-17 - Dostawa zastawy stołowej oraz dostawa i montaż sprzętu kuchennego dla Działu Stołówek Studenckich znajdującego się w budynku Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej ul. J. M. Hoene-Wrońskiego 10-12 we Wrocławiu - AC/BZP/216/2014
Dodano: 2014-10-09 - 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawę artykułów gospodarstwa domowego i artykułów cateringowych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Dodano: 2014-07-17 - Dostawa zastawy stołowej oraz dostawa i montaż sprzętu kuchennego dla Działu Stołówek Studenckich znajdującego się w budynku Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej ul. J. M. Hoene-Wrońskiego 10-12 we Wrocławiu - AC/BZP/143/2014
Dodano: 2014-07-10