Szkoła Podstawowa Nr 5 ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. B. Prusa 17
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 7754121 , fax. 75 7754121
- Data zamieszczenia: 2012-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 5
ul. B. Prusa 17 17
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 75 7754121, fax. 75 7754121
REGON: 00071143900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.5.dzg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DROBIU W OKRESIE OD 01.09.2012 r. DO 30.06.2013 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku: 1) dostawa drobiu CPV 15100000-9 2.Szczegółowy asortyment towarów wraz z ich zapotrzebowaniem przedstawia załącznik nr 1A do SIWZ - formularz kalkulacji cenowej. 3.Podane w załączniku 1A do SIWZ ilości są ilościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej liczby produktów. 4.Waga produktu może zawierać różnice -/+ 5g. 5.Wykonawca dostarczać będzie towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na swój koszt i ryzyko. 6.Poszczególne zamówienia partii towarów składane będą telefonicznie przez intendenta, jego przełożonych lub inną osobę upoważnioną przez zamawiającego, (wykaz osób upoważnionych do zamawiania partii towarów Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy) 7.Zapłata za dostarczone partie towaru nastąpi na podstawie faktury przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. 8.W przypadku stwierdzenia dostawy towaru złej jakości, nie nadającego się do spożycia lub przeterminowanego wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej w ciągu godziny) wymienić daną partię towaru na świeżą, nadającą się do spożycia. 9.Poszczególne dostawy będą następować nie później niż w dniu ustalonym przez składającego zamówienie. 10.Wymagany przez zamawiającego okres ważności zgodny z datą ważności produktu określoną przez producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium do postępowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5.dzg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MIĘSA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH dla CRR KRUS GRANIT w Szklarskiej Porębie
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN, DROBIU ORAZ KONSERW
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej w Chocianowie
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa produktów spożywczych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego, Zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, Zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa żywności do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 13 we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 10
Dodano: 2016-06-10 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżego mięsa i wędlin opisanych w SIWZ, do jednostek Spółki Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa artykułów spożywczych do Punktu Żywienia Szpitali/ Sanatoriów w Uzdrowisku Szczawno- Jedlina S.A. (wędliny), Nr zamówienia publicznego:ZP/8/2016.
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa artykułów spożywczych do Punktu Żywienia Szpitali/ Sanatoriów w Uzdrowisku Szczawno- Jedlina S.A. (mięso).
Dodano: 2016-06-01 - BZP.3810.46.2016.KB
Dodano: 2016-05-20