Przetargi.pl
DOSTAWA DROBIU I MIĘSA WIEPRZOWEGO ORAZ PRZETWORÓW MIĘSNYCH I DROBIOWYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Korczaka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 59 600 , fax. 075 64 59 601
  • Data zamieszczenia: 2014-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
    ul. Korczaka 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 59 600, fax. 075 64 59 601
    REGON: 23113920700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcr.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA DROBIU I MIĘSA WIEPRZOWEGO ORAZ PRZETWORÓW MIĘSNYCH I DROBIOWYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu i mięsa wieprzowego oraz przetworów mięsnych i drobiowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Spółka z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Szczegółowe zestawienie asortymentowe produktów mięsnych będących przedmiotem zamówienia zawarte jest w tabeli zamieszczonej w części II SIWZ. 3. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione produkty mięsne na okres 24 miesięcy. Ilości te (podane w tabeli) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. 4. Miejscem dostawy jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze z siedzibą przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon II B - kuchnia, parter budynku. Dostawy powinny być realizowane w godzinach 6.00 - 10.00. 5. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub pisemnie (faksem). W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 6. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy czym szacuje się, że będą one składane 2-3 razy w tygodniu. 7. Dostarczane produkty mięsne będące przedmiotem umowy muszą być: a) świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy, b) dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany produkt i z podanym na etykiecie terminem przydatności do spożycia, c) dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. 8. W przypadku wykrycia wad zamówionych produktów lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad lub doprowadzić dostarczony asortyment do zgodności z zamówieniem. 9. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w niniejszej umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia. 10. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcr.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach