Przetargi.pl
Dostawa drewna opałowego do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia (drugi przetarg)

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 17-120 Brańsk, ul. Jana Pawła II 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7375132 , fax. 085 7375060
  • Data zamieszczenia: 2010-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
    ul. Jana Pawła II 14 14
    17-120 Brańsk, woj. podlaskie
    tel. 085 7375132, fax. 085 7375060
    REGON: 00055813300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbransk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drewna opałowego do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia (drugi przetarg)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.ZadanieI (Drewno liściaste twarde (brzoza,dąb,grab)długość (<120cm) przekrój poprzeczny> (10cm>30cm),pow. 30cm szczepane 100mp 2.ZadanieII (Obrzyny z drewna liściastego twardego (tzw.opoły)długość (110-130cm) przekrój poprzeczny> 2cm w najgrubszym punkcie), wilgotność< 50% 300 m.p 3.Zadanie III (Odpady jednego rodzaju- trociny, obrzyny krótkie lub zrębki) z drewa liściastego twardego twarde minimalna wartość energetyczna 12MJ/kg bez zanieczyszczeń (ziemia kamienie itp.). Wilgotność<50% -Dopuszcza się odpady zmieszane np. zrębki,kora,obrzyny krótkie itp. 400mp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034160009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 350.00 PLN 1. 0 PLN, 2. 200.00 PLN, 3. 150.00 PLN,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach