Przetargi.pl
Dostawa doposażenia pracowni dydaktycznych trzech szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-330 Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6976800 , fax. 56 6979001
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie
    ul. Główna 28
    87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6976800, fax. 56 6979001
    REGON: 87111843100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa doposażenia pracowni dydaktycznych trzech szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego doposażenia pracowni dydaktycznych na potrzeby trzech szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, zgodnie z poniższym: Część I – Dostawa sprzętów i pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni matematycznych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1A do SIWZ. Część II – Dostawa sprzętów i pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni fizycznych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1B do SIWZ. Część III – Dostawa sprzętów i pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni biologicznych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1C do SIWZ. Część VI – Dostawa sprzętów i pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni geograficznych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1D do SIWZ. Część V – Dostawa sprzętów i pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni przyrodniczych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1E do SIWZ. Część VI – Dostawa sprzętów i pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni chemicznych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1F do SIWZ. Część VII – Dostawa pomocy wspierających terapie specjalistyczne (SPEDU), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1G do SIWZ. Część VIII – Dostawa sprzętów i urządzeń z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1H do SIWZ. 2. Miejsce dostawy dla części I-VII - Urząd Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. Kujawsko-Pomorskie. Zamawiający wymaga wniesienia całego dostarczonego przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego i rozładunku w miejscu wskazanym przez kierownika ZOSIP lub inną uprawnioną w tym celu osobę. 3. Miejsce dostawy dla części VIII – Szkoła Podstawowa w Jabłonowie Pomorskim oraz Szkoła Podstawowa w Góralach. Zamawiający wymaga wniesienia całego dostarczonego przedmiotu umowy do siedziby danej szkoły i rozładunku w miejscu wskazanym przez jej Dyrektora lub inną uprawnioną w tym celu osobę. 4. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część I (pracownie matematyczne): 39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne, 39 16 21 10-9 sprzęt dydaktyczny, 31 63 00 00-1 magnesy, 30 19 57 00-9 zestawy do czyszczenia tablic lub przybory, 42 92 31 10-6 wagi, 37 52 41 00-8 gry edukacyjne, 30 19 50 00-2 tablice. Część II (pracownie fizyczne): 39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne, 39 16 21 10-9 sprzęt dydaktyczny, 38 30 00 00-8 przyrządy do pomiaru, 31 63 00 00-1 magnesy, 31 71 11 30-3 oporniki, 38 42 20 00-9 urządzenia do pomiaru poziomu, 38 55 20 00-9 mierniki elektroniczne, 39 29 00 00-1 wyposażenie różne. Część III (pracownie biologiczne): 39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne, 39 16 21 10-9 sprzęt dydaktyczny, 38 51 00 00-3 mikroskopy, 38 90 00 00-4 różne przyrządy do badań lub testowania, 39 29 00 00-1 wyposażenie różne. Część IV (pracownie geograficzne): 39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne, 39 16 21 10-9 sprzęt dydaktyczny, 38 11 11 00-7 kompasy, 22 11 43 00-5 mapy, 39 29 86 00-3 globusy, 39 29 00 00-1 wyposażenie różne, 38 11 21 00-4 globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne). Część V (pracownie przyrodnicze): 39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne, 39 16 21 10-9 sprzęt dydaktyczny, 38 90 00 00-4 różne przyrządy do badań lub testowania, 38 63 10 00-7 lornetki, 18 52 30 00-1 stopery, 39 29 00 00-1 wyposażenie różne. Część VI (pracownie chemiczne): 39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne, 39 16 21 10-9 sprzęt dydaktyczny, 38 90 00 00-4 różne przyrządy do badań lub testowania, 24 00 00 00-4 produkty chemiczne, 42 92 31 10-6 wagi, 42 31 00 00-2 palniki, 38 43 70 00-7 pipety i akcesoria laboratoryjne, 38 00 00 00-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego), 33 79 30 00-5 laboratoryjne wyroby szklane, 33 69 65 00-0 odczynniki laboratoryjne, 39 29 00 00-1 wyposażenie różne. Część VII (SPEDU): 39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne, 39 16 21 10-9 sprzęt dydaktyczny, 37 52 41 00-8 gry edukacyjne, 37 52 42 00-9 gry planszowe, 48 19 00 00-6 pakiety oprogramowania edukacyjnego, 39 29 00 00-1 wyposażenie różne. Część VIII (TIK): 39 16 21 10-9 sprzęt dydaktyczny, 30 21 31 00-6 komputery przenośne, 48 19 00 00-6 pakiety oprogramowania edukacyjnego, 32 42 00 00-3 urządzenia sieciowe, 48 62 00 00-0 systemy operacyjne, 42 96 20 00-7 urządzenia drukujące i graficzne, 32 41 31 00-2 rutery sieciowe, 32 32 20 00-6 urządzenia multimedialne, 48 50 00 00-3 pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego, 48 76 10 00-0 pakiety oprogramowania antywirusowego, 48 42 00 00-8 pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania, 30 21 14 00-5 konfiguracje komputerowe, 72 26 50 00-0 usługi konfiguracji i oprogramowania. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego przeszkolenia (instruktażu), wyznaczonych osób (pracowników szkół) w zakresie: obsługi, eksploatacji i konserwacji dostarczonych urządzeń informatycznych, jeśli Zamawiający zgłosi pisemnie taką potrzebę. Termin przeszkolenia zostanie każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym, przy czym instruktaż powinien się odbyć w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 14.00. Miejsce przeszkolenia – siedziba odpowiedniej szkoły podstawowej. 6. Wszelkie koszty transportu związane z należytą realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartej na tą okoliczność umowy, będzie ponosił Wykonawca. 7. Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach projektu „Energia Kompetencji”, objętego RPKP Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, działanie - Kształcenie ogólne i zawodowe, poddziałanie - Kształcenie ogólne. 8. Do realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1; 2) dostarczyć Zamawiającemu, zgodnie ze złożoną ofertą, wszystkie sprzęty, urządzenia, pomoce, wyposażenie, oprogramowanie: nowe z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, nieuszkodzone, sprawne technicznie, o wymaganych parametrach, nieobciążone prawami osób trzecich. Przy czym rok produkcji sprzętu informatycznego musi być zgodny z rokiem dostawy do Zamawiającego; 3) dostarczone urządzenia i sprzęty informatyczne, muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów; 4) dostarczyć sprzęty i pomoce dydaktyczne, wyposażenie, urządzenia, oraz sprzęt informatyczny, które nie były: używane, elementem: pokazowym, serwisowanym, powystawowym, ekspozycyjnym, testowym lub zamiennym; 5) dostarczyć do każdego egzemplarza sprzętu i oprogramowania, odpowiednio kartę gwarancyjną, licencję oraz instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim, jeśli Zamawiający tego wymagał w załączniku nr 1 pn. Formularz ofertowy; 6) wykonać i dostarczyć Zamawiającemu, najpóźniej w dniu dostawy, zestaw naklejek dla każdego dostarczonego egzemplarza pomocy i urządzenia wskazanego w Formularzu ofertowym, zawierający logotyp wskazany na pierwszej stronie SIWZ oraz zapis, że „Zakupu dokonano w ramach … (oznaczenie projektu)”. Wzór naklejki zostanie uzgodniony przed zawarciem umowy. W przypadku elementów przechowywanych w oryginalnym opakowaniu zbiorczym np. rękawiczki, szkiełka mikroskopowe, itp. Zamawiający dopuszcza oklejenie oryginalnego pudełka, opakowania zbiorczego. Zamawiający samodzielnie dokona oklejenia dostarczonych pomocy i urządzeń. 9. Podane w SIWZ oraz w jej załącznikach wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, w ramach dostawy, spełniają wymagania określone w SIWZ. 11. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 12. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040), osoby sprzedające przedmiot zamówienia, chyba że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 13. Zgodnie z art. 143e ustawy, w celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w ust. 12 czynności, w zakresie realizacji zamówienia, umowa będzie przewidywała możliwość żądania przez Zamawiającego m.in.: 1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów – zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 14. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 21 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję dla Wykonawcy w postaci kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 15. Niezłożenie przez Wykonawcę, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, żądanych dowodów będzie traktowane jako niespełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności. 16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 17. Liczba części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę lub maksymalną liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy, oraz kryteria lub zasady, które będą miały zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu Wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części – 8. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część przedmiotowego zamówienia. Kryteria lub zasady, które będą miały zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu Wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części – nie dotyczy. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 21. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą się odbywały w PLN. 22. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 23. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 24. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 25. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców (o ile są znane). Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. W przypadku braku oświadczenia o Podwykonawcach, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawcy. 26. Procentową wartość ostatniej części wynagrodzenia za wykonanie umowy w sprawie zamówienia na roboty budowlane, jeżeli zamawiający określa taką wartość, zgodnie z art. 143a ust. 3 – nie dotyczy. 27. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy. 28. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy. 29. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 30. Jeśli Zamawiający nie określił minimalnego okresu gwarancji w załączniku nr 1 pn. Formularz Ofertowy, wówczas okres gwarancji na przedmiot zamówienia odpowiednio dla części I -VII wynosi co najmniej 24 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. 31. Jeśli Zamawiający nie określił minimalnego okresu gwarancji w załączniku nr 1 pn. Formularz Ofertowy, wówczas okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla części VIII wynosi co najmniej 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. 32. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż określony przez Zamawiającego oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 33. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji, chyba że oferta Wykonawcy określa dłuższy okres rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, której wzór stanowi właściwy Formularz ofertowy odpowiednio dla części I - VIII, wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ, należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Wykonawcy: a) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b) pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu: • zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, • dołącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie podpisuje osoba uprawniona, tj. wskazana w rejestrze lub pełnomocnictwie, do reprezentacji podmiotu, który udostępnia zasoby. d) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spółki cywilne); b) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie, o którym mowa w lit. b) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://jablonowo.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej już na etapie składania ofert, jeśli Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. 3. Inne dokumenty: 1) formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum, Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, a w przypadku, gdy do realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców bądź stosowną umowę; 3) zaleca się dołączyć do oferty oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach